LinkCode
Reaction score
134

Profile posts Postings About

  • i am a slurpuff. i haev a big belli and i drum my belli w/ hands if you dont repost this comment on 10 other pages i will get a 4x atk boost and sweep ur team
    LinkCode
    LinkCode
    i am a slurpuff. i haev a big belli and i drum my belli w/ hands if you dont repost this comment on 10 other pages i will get a 4x atk boost and sweep ur team
    Hi. Hc died and idk where to go now :’)
    LinkCode
    LinkCode
    everyone gathers in venenonats now
    also scheff is locked forever
    SCHEFF
    SCHEFF
    WAIT CBM IS BACK WHAT
    why did i not see this AMOD/AMOS
    i am a bellsprout. i have a big head and i sweep mons in lc w/ my chlorophyll.. if you dont repost this comment on 10 other pages i will call vulpix tonight and make a mess of your teams
    Offline
    Offline
    i am a bellsprout. i have a big head and i sweep mons in lc w/ my chlorophyll.. if you dont repost this comment on 10 other pages i will call vulpix tonight and make a mess of your teams
    i am a slurpuff. i haev a big belli and i drum my belli w/ hands if you dont repost this comment on 10 other pages i will get a 4x atk boost and sweep ur team
    SCHEFF
    SCHEFF
    i am a slurpuff. i haev a big belli and i drum my belli w/ hands if you dont repost this comment on 10 other pages i will get a 4x atk boost and sweep ur team
    [20:38:59] bidoferz: who in the staff is a furry PerryGod
    [20:39:25] Paradise ╱╲❆: better off asking who isn't one, bidoferz
    how's it been
    LinkCode
    LinkCode
    gooooooooood how bout you
    Ashaebi
    Ashaebi
    I gave up PS, well at least i'm on 10x less. It's probably better for me.
    LinkCode
    LinkCode
    yeah same haha as fun as the times were i've basically moved on
    "There are a lot of terrible lawyers. I've said before that if lawyers were architects, buildings would be falling down daily and society would put an end to the bullshit. But, the legal system is much more hidden from plain sight, so there are a lot of bad lawyers allowed to operate, with their disasters less obvious than ruined buildings. "
    - u/EndlessEnds
    LinkCode
    LinkCode
    "...I also like cake, but if I had to eat cake for every meal of every day between my shifts at the cake factory I might quickly change my opinion on cake."
    - u/bystander007
    looking at ur page and the spinning bois is hypnotic
    LinkCode
    LinkCode
    i liked the days when the full image was visible but this will have to do
    i kinda want to get back into mons again
    kinda
    a little bit
    not that much
    but if someone wants to suggest a format for me to get into i may try it
    Monsareeasy
    Monsareeasy
    Lol mons are boring after a while ngl just play oms there fun and not stale whether in ofthemonth or just normal or both
    My b fam I forgot about this shit styll, out with my niggas smokin blunts jus take the win. No time for this mons shit
    >goes back on smogon to see Soul Eater profile picture as soon as I customized all my mouse things to be Soul Eater themed
    >last viewing member profile LinkCode 1 minute ago
    >>Sneak: 100
  • Loading…
  • Loading…
Top