Shadestep
Reaction score
6,627

Profile posts Postings About

  • We're paired for nu classic tiebreaker, gmt+2, quite flexible the next days but would prefer playing during my afternoon.
    Shadestep
    Shadestep
    hey GMT +2 as well, i'm free today the entire day and tomorrow im available the entire day until 6pm. PM me on discord Shadestep#7378 for quicker response but i should be able to play today. I would like to save DPP NU
    Hey, BW NU tour. I’ve got a weird schedule coming up but I’m GMT+1. When’s good for you?
    Shadestep
    Shadestep
    9pm / 10pm my time should work, is that ok for you?
    Slide
    Slide
    9pm your time should be ok. I'll be heading out to work straight after
    Shadestep
    Shadestep
    Sorry bro something personal came up, take the win
    Yo, I forgot to ask Feen his timezone, and we've got a conflict, could we get an extension for NUL R3 till like tuesday? We're scheduled to play in like 34 hours or so from now.
    question nul r1 - feen is still on holidays and comes back on deadline day so could we get a minor extension for about 1 or 2 days?
    Shadestep
    Shadestep
    yeah thats fine! is January 8 ok for you guys?
    Dragon Claw
    Dragon Claw
    sure, thanks a bunch
    Yo, join my movements I posted to my page. And check out the Bofa clan. I'll send you the page in the next message!
    -Deschutes
    You funny my nigga. Rate my teams and posts and shit.
    -The nigga they call......Deschutes
    (a supporter of the real Hugo)
    hey mate we need to play for bw nu cup, gmt -4 here
    Shadestep
    Shadestep
    Heyo, wanna play monday morning my time, thats evening your time?
    Lycans
    Lycans
    yeah but more or less what hour in my zone?
    Shadestep
    Shadestep
    Sorry for late reply, can you play tonight at 2pm your time?
    we're playing some bw nu together apparently, but I got stuff todo tiday and tomorrow because my family is coming over for a visit on saturday. wanna play sunday?
    when u wanna play for contrabanned, gmt+1 would prefer to play weekend
    Shadestep
    Shadestep
    would prefer to play early, can you play tonight? My weekend schedule is quite full. But perhaps I can make sunday night work
    Deschutes
    You too play well together, your both good the good type of villain at the art of pokemon. :D
    -Deschutes
    we're paired for nu contrabanned, when do you wanna play? gmt+1
    Shadestep
    Shadestep
    yo, same timezone, wanna play tomorrow either before 11.30 am, or tuesday after 10am?
    Acsel
    Acsel
    Actually tomorrow would be better
    Shadestep
    Shadestep
    i can play tomorrow the entire day, hit me up on Discord @ Shadestep#7378
    When play mpl? GMT-4
    Shadestep
    Shadestep
    wanna play sunday? available any time after 1 pm
    Shadestep
    Shadestep
    im gmt +2 btw so 6 hrs ahead of you
    Kev
    Kev
    Yeah Sunday sounds good, 8 PM your time sound good?
    I'm sorry for everything
    Oh, everything I've done
    From the second that I was born it seems I had a loaded gun
    And then I shot, shot, shot a hole through everything I loved
    Oh, I shot, shot, shot a hole through every single thing that I loved
    Hey we play for WCoP qualifiers. I am GMT+2 and can play on Saturday from 21:30 - 22:00 , on Sunday from 18:00 - 18:30 and 21:30 - 22:00. Do any of these time ranges work for you?
    Shadestep
    Shadestep
    Yo I pm'd you on Discord, it's easier for me to schedule via there since Im online there more often
    Shadestep
    Shadestep
    Are you only available for 1,5 hrs this entire week? Damn, that'll be rough to schedule man. But I think I can make saturday from 21.30 - 22.00
    Charmflash
    Charmflash
    I can also play a bit earlier on saturday if that would make it easier for you
  • Loading…
  • Loading…
Top