Souw
Reaction score
452

Profile posts Latest activity Postings About

  • hi, we're paired for adv ssnl, im gmt -3 and im free everyday after 2pm -3, lmk when works for you
    Souw
    Souw
    Hey does your 5pm work ? I'm free anyday
    LpZ
    LpZ
    yeah it works, i prefer doing it tomorrow if you dont mind
    Souw
    Souw
    Sure thing
    Salut tu veux jouer quand pour le sm ssnl?
    Souw
    Souw
    Salut Staxi ! Euh quand tu veux, les jours en semaine à partir de demain 18h ou le week-end
    Staxi
    Staxi
    vendredi 22h?
    Souw
    Souw
    oué ça devrait le faire
    Hi, we are matched for DPP cup. I’m free my time from 8-11 pm Tuesday, Wednesday and Thursday AEST.
    PTF
    PTF
    Thanks mate for being super easy to deal with esp given the tz diff
    Souw
    Souw
    Thanks for being accomodating. It's not easy to schedule when the timezone difference is huge. It requires a lot of endeavors
    PTF
    PTF
    can you hop on now?
    hi we play for bw seasonal. gmt-5. lmk when you can play
    ckw#6353 is my discord incase you would like to schedule there
    SM seasonal, im gmt-4, when do u wanna play
    Souw
    Souw
    wanna do now ? otherwise, available anytime til friday
    Fakee
    Fakee
    yes i can, on ps main as iamFakee
    umbrella academy :D
    Souw
    Souw
    What is that Rumor ? :o

    Vanya in season 1 is one my favourite, not in the second. I love Allison too, in season 2 she fights against racism and the integration of blacks people. Her powers are pretty cool tho. The ending of the season 2 is not what i have expected tbh... that leaves me thinking.

    I think what I like most about this series are the musics, they add something more and th
    Souw
    Souw
    that makes me happy and hitch
    Roxiee
    Roxiee
    All of the villains were absolutely cool too like cha cha , the handler , the swedes, and I found the charmicheal?? A little funny how they broke into get his fish out and stuff
    Hey we play for NU League. GMT+9 and can play weekdays 6pm~1am (except Wednesday) or 11pm~1am on Saturday.
    Souw
    Souw
    Yo man take the win, I won't be able to play, hf for the next !
    uu majors, im gmt -5 and can play monday, tuesday, thursday midday, late afternoon to evening, wednesday evening, and morning to later afternoon on the weekend. let me know whens good
    Souw
    Souw
    btw grats on reaching the grand slam finals :D
    PinkDragonTamer
    PinkDragonTamer
    thanks man :)
    Souw
    Souw
    Hello PDT, take the win ! I'm busy these times. Wish you best of luck for your slam final and hope you'll win it :)
    when fight randbats
    Alakazam
    Alakazam
    and excellent pfp lmao
    Souw
    Souw
    Lmao n°5 is the best with Klaus too. What about now or tomorrow evening ? GMT+2
    Hey mate, when you want to play the Smogoff RandBats tour? I'm GMT-3
    Souw
    Souw
    Hey GMT +2 available at 6 pm onwards on weekdays or weekend anytime
    hi, gsc ss when? +2
    Souw
    Souw
    +2 too, working from 6 am to 6 pm. That means i'll be available on weekdays at my 6 pm onwards or weekend anytime.
    Bomber.
    Bomber.
    what about today 9 pm?
    Souw
    Souw
    should be ok, i'll tell you if something comes up
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top