Tamahome
Joined
Likes
2,186

Profile posts Latest activity Postings About

  • Snake, I'm gmt +2 and free on my evenings 7-10pm. Does Thursday 9pm my time work for you?
    Simia
    Simia
    I finish class at 6pm but I can make it for 7pm
    Tamahome
    Tamahome
    7 pm it is. See you then!
    Simia
    Simia
    Hey, could we extend the scheduled time to 7:30pm in case I'm a bit late fot 7pm?
    hey dude snake, gmt-4. im generally free most times within reason. usually night times at around 10ish are great for me on fri/sat and i think you're also gmt-4 from what i see
    Tamahome
    Tamahome
    Ok so since you didn't confirm I might be a little late but will be on at 11 at tops!
    suapah
    suapah
    Oh woops mb. Ya I’ll be on at 10. Preferably the earlier the better :)
    suapah
    suapah
    On whenever ur ready
    when do you want to play for snake im gmt+2. i prefer to play on the second week
    SoulWind
    SoulWind
    monday should be cool, what about 10 pm my time
    Tamahome
    Tamahome
    That might be the worst time for me lol how's 11 pm your time tho? Other than that, I can make it to any other time during your afternoon.
    SoulWind
    SoulWind
    11 is cool
    Hey, gmt-7 when do u want to play for snake
    Tamahome
    Tamahome
    Yes there is but then weekend is gonna be the only way I can possibly make it. All times in GMT -4, the best I can offer: Friday at 7 pm, Saturday early afternoon (2-3pm being optimal), Sunday morning (9am to noon) or evening (7pm onwards).
    Hayburner
    Hayburner
    Either Friday at 7 PM or Sunday anytime after 7 works for me next week
    Tamahome
    Tamahome
    Friday is better. See you then!
    Hey, when do you want to play for snake? I'm gmt -4. I'm going to be pretty busy this week, and I have already scheduled to play my other snake game this weekend. I prefer to play on the last weekend. I'm free between 1-6 pm gmt -4 on both days (1st and the 2nd). Can also play at night on those days between 8-10 pm gmt -4. I can also play on the 31st, but it would have to be after 6 pm gmt -4 due to school and stuff.
    Tamahome
    Tamahome
    How does Saturday, the 2nd at 2 pm GMT -4 sound? I can also do one hour later than that, but that's it for the times you offered. If you can't make it, both Saturday and Sunday morning are the better options. The 31st is also good for the early evening, but not later than 8 pm.
    FMG
    FMG
    Yeah, the 2nd Saturday (1st of Sept) at 2 pm works for me.
    Tamahome
    Tamahome
    Oops yea I meant September 1st lol see you then!
    hello when do u want to the wcop; i have a lot of availability this week but weekend is prob reliable
    edt
    blarghlfarghl
    blarghlfarghl
    Hows saturday 2 pm my time?
    Tamahome
    Tamahome
    That should be fine. See you then!
    Tamahome
    Tamahome
    Actually, if we could move it to one hour earlier than that, I'd appreciate it a lot, that would be much better for me. Messed up the timezones and there's something I wanna attend to by then. Otherwise, I'll still be available at 2 pm your time.
    im dpp wcop sub. gmt+1. not available tuesday, wednesday evening, friday evening or sunday
    hey we're paired for gsc cup. gmt -4, can play anytime monday/wednesday/friday, can't play on weekend
    Tamahome
    Tamahome
    If by any chance you can't make it by Wednesday or Friday I can also play during Saturday or Sunday morning. Just lemme know beforehand.
    Lavos
    Lavos
    ok, will do. thanks for being flexible, my week is a little crazy.
    Lavos
    Lavos
    hey, I'll still be ready at 3pm your time today, should be on smogtours
    Hey when dpp cup? gmt-4
    Tamahome
    Tamahome
    I just found out I'll need to work during part of the morning. Can you be more specific about when you're gonna be on? Afternoon is still good for me!
    Tamahome
    Tamahome
    Ok so lunch time is coming. I should be on in like 3 hours from now. Please gimme a good time so we can make it today.
    Alfredo_Rivero
    Alfredo_Rivero
    Today i'm free all day because worker day, i'll be on stours.
    Hi when for rby cup? I'm quite busy lately but I should be free thursday evening gmt +2
    Tamahome
    Tamahome
    Thursday evening in your timezone doesn't work for me. However, tomorrow I'll be free for a long time between morning and afternoon my time. Also usually available during early afternoons in every weekday. As for weekend, Saturday morning is the best for me. GMT -3 here.
    Oibaf
    Oibaf
    just wondering, are you free today?
    Bw cup r3 when do you want to play ? Im gmt+2
    Tamahome
    Tamahome
    Available today and tomorrow during afternoon, also tomorrow evening and Saturday morning. As for other times, lemme know beforehand what's good for you and I'll try my best to make it possible. Sunday is a definite no. GMT -3 here.
    Mindnight
    Mindnight
    are you here ?
    Tamahome
    Tamahome
    Yea. Tryna play now?
    Yo, when do you want to do DPP cup R3? I am GMT +1
    Tamahome
    Tamahome
    Available today and tomorrow during afternoon, also tomorrow evening and Saturday morning. As for other times, lemme know beforehand what's good for you and I'll try my best to make it possible. Sunday is a definite no. GMT -3 here.
    Triangles
    Triangles
    Lets play at 5pm your time today if thats good with you.
    Tamahome
    Tamahome
    Honestly I'd rather just play now if you could. Kinda wanna watch UCL D:!
    Hey, we're paired for adv cup. When would you like to play? I'm -4
    Hclat
    Hclat
    Also tonight
    Hclat
    Hclat
    I'll be idle on smog tours for the next hour or so-If that doesn't work for you, I'll ask for an extension. I'll make it clear that missing our previous time was 100% my fault.
    Hclat
    Hclat
    Saw you called activity. Any chance you'd be on before the deadline?
    Hello, when do you want to play for GSC cup? I'm gmt-4.
    Tamahome
    Tamahome
    How's your availability for today? I'll be available for the next few hours. Other than that, Monday is pretty good. In any case, I'm idling on smogtours right now if you wanna talk.
    Ursarox
    I don't know if you're still available, but I can play anytime from now onward. Otherwise Monday around 9-10pm would work
    Yo we play for OST, when can you play? I'm EST.
    Aven
    Aven
    Okay, to my understanding you're 2 hours ahead of me then, i think that should work? (as of typing this its 7:52)
    Tamahome
    Tamahome
    I'll be on in approximately 2.5 hours from now.
    Tamahome
    Tamahome
    I'm on smogtours!
    Hey, when can you play? I'm gmt +1
    Tamahome
    Tamahome
    Either Saturday or Sunday morning is best for me. Whenever between 11-noon GMT -2 should be fine. Can also do Saturday afternoon but probs can't make it Sunday afternoon (only evening for this one).
    Honor
    Honor
    Saturday at Noon GMT -2 works for me
    Tamahome
    Tamahome
    Alright. See you then!
    gmt -8 hoping for early saturday like 1 est?
    Tamahome
    Tamahome
    Can you do it a bit earlier? Whenever between 11 am and noon is better for me, but 1 pm is feasible if you can't.
    roscoe
    roscoe
    yeah let’s do 12pm est sat
    Hey man we play for spl again haha. Donyou mind playing saturday around 2pm est?
    Tamahome
    Tamahome
    That's completely fine by me. See you then!
    aim
    aim
    awesome man cya then!
    Conmantine
    Conmantine
    Good luck to both
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top