Void
Reaction score
5,466

Profile posts Latest activity Postings About

  • When for lcpl?

    gmt +1 Prefer weekends during the afternoon my time if thats doable for you? I can see from other posts you are +8 so hopefully something like 2-4pm my time
    hi, scheduling for cpl here since i don't have your discord; mine's Lily#0123 if you'd rather do it there. i'm gmt +1 and free for most of the day but not too late into the night, lmk when
    Void
    Void
    Hey I don't think I can play today, I have requested to be subbed. If it's taking too long to get a sub you can contact HSOWA#3258 or Ravenn#3190 on discord.
    oupl -4 free a lot lmk
    Void
    Void
    Yo stuff came up and idt I will be free to play on the weekend. If you can do like 11pm yours on sunday (my monday 11am) that's prob the one time I can fit this in
    Chaitanya
    Chaitanya
    That’s fine
    Void
    Void
    If u wanna just play now I'm on stours
    hey im gmt-7 we play cpl

    i work til 4:30p mine so earliest i can play is 7:30a yours, but i can play any time after up til deadline. lmk what works
    Void
    Void
    If you can play close to deadline like 1 hr before I'm good with that
    jake
    jake
    ya should be good
    we need to play ppm this week end, I'll be around whenever im +2 but pls tell me asap
    Hi when do you wanna play for OUPL? I`m gmt+2
    Void
    Void
    Hey, I'm GMT+8, does my sunday night work?
    Descending
    Descending
    Hm i`ve already have a GSC PPL game scheduled on around 3pm gmt+2 which may take awhile, so i might be able to play around 5-6pm gmt+2 but can`t guarantee that the match will be over.
    Descending
    Descending
    over by then*.
    Hey- we're paired for LCPL. I'm GMT-4; looking at the below, I think a weekend time is probably our best shot. Do you want to try for 11 AM my time Saturday?
    Void
    Void
    Yeah that sounds good
    iss
    iss
    I'm on smogtours now whenever you're ready!
    When do you wanna play for RBY Cup? GMT +1, can play everyday except Friday evening
    when do you want to play for OUPL? im gmt -4 (edt) and available any evening this week / all weekend
    Void
    Void
    I'm GMT+8, usually free at nights. Does 11am-12pm yours (11pm-midnight mine) on sunday work?
    tennisace
    tennisace
    yes that works for me
    Void
    Void
    im on stours
    hello lcpl, when can you play? im +2 free during all my evenings but i can also play during mornings/afternoon although i have lessons and work so it might be a bit difficult
    Void
    Void
    Hey sorry, do you think you would be able to do same time tmr? Something came up
    fran17
    fran17
    yes its good
    fran17
    fran17
    im locked on ps so i cant be contacted there, ill be on st so whenever you want to play just chall
    Hi we play for lcpl i am gmt-7 i am available any time after 11 am on saturday and sunday. lmk what works for u
    Hello, we are paired for adv cup, when can you play ?
    Void
    Void
    I'm GMT+8, can play most nights mine
    Void
    Void
    So can you play today?
    Sup Void ! We're paired for ROAPL; when do you feel like playing? I'm usually available every afternoon/evening and even at night with +2 GMT.
    Void
    Void
    Anytime your afternoon tmr works
    Emeral
    Emeral
    See you tmr then, I will hit you up
    Emeral
    Emeral
    im on tours so you can find me
    ost r3 when, gmt+8
    Vusty.
    Vusty.
    sry bro, but u missed scheduled time twice. Im gonna call act anyway :(
    Void
    Void
    Well you didn't say when we scheduled that you can only play before 9:30. No problem though, you can take the win
    GaryTheGengar
    GaryTheGengar
    lmao this dude expects his opponent to wait more than half an hour past time without telling him
    Hi, we have to play for dou ssnls. I'm gmt-5 and on Wednesday and Thursday I get home from work at around 5:30 on weekdays and can play from then until 9ish. On Friday night I can stay up a couple hours later if needed. I'm busy on Saturday but on Sunday I have a lot of free time and can almost certainly get it done then if no other time works. When would you like to play?
    wassup, im your opp for ost. im gmt-7 / pacific and usually available on weekday mornings. if you wont be able to play durin those just lmk
    Void
    Void
    Oh shit lol I thought we were playing in an hour. My bad, do you think you can wait? If not I guess I'll find somewhere and play on phone or something
    Noveliss
    Noveliss
    alright
    Noveliss
    Noveliss
    Imma leave in like 30 mins
    Hello, we playin for dpp teamtour, i'm gmt+1, available friday and saturday, thursday too but not after 6pm, when do you wanna play ?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top