Xiri
Reaction score
10,098

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey when do u wanna play for nu ssnl, im -4 and prefer my mornings
    Xiri
    Xiri
    Can you not do Friday anymore? I can try Thursday but I can't really guarantee I'll make it.
    avarice
    avarice
    can prolly make it work but not preferable yh
    Xiri
    Xiri
    Yeah sorry idt I can make it today. Let's shoot for tomorrow or we can get an extension
    wanna play for nu seasonal sat night +11? maybe around 9 or 10pm my time?
    Xiri
    Xiri
    Hello I'm on main as Snow Jiniri
    etern
    etern
    sorry my internet went down out of nowhere, only just got it back 10 minutes ago, u can take the win if ur busy
    Xiri
    Xiri
    alright. thanks for letting me know.
    helloo, we're matched up for ORAS RU cup. my timezone is +7 and i can only do weekends in the evening from 6 to 12 am
    Xiri
    Xiri
    Saturday 10pm your time?
    lavarina
    lavarina
    sounds good to me!
    Xiri
    Xiri
    I'm on main as Snow Jiniri
    pubd when -5
    Xiri
    Xiri
    Hello. GMT+9 and can do 11:30am on weekdays, 9pm~12am Thurs/Fri, or 11:59pm Saturday.
    MZ
    MZ
    Your midnight Saturday works for me
    Xiri
    Xiri
    Sounds good
    Hello PU Seasonal opponent! GMT -8. Looking at my schedule, I am most available Wednesday from 10:30am - 1:30pm. Would prefer to start before 12.

    If that doesn't work, I can do 7am (or anything before 9) any day but Friday, and I'd prefer not to do Saturday.
    rbtt, i'm +1. we're probably gonna have to play on the weekend given you're +9. sunday 11:30am would work for me.
    Xiri
    Xiri
    Hi 11:30am +1 will prolly clash with dinner so would 12pm +1 work?
    Impeckable
    Impeckable
    yeah sure, see you then
    Xiri
    Xiri
    I'm on main as Snow Jiniri
    Heya, when do you wanna play for RBTT? I'm +0, 4PM-11PM my time would be ideal but can be flexible if needed. lmk
    Lily
    Lily
    Sure that should be fine. I'm also around now if you wanna get it done but if not that time sounds good to me
    Xiri
    Xiri
    Sorry I was about to head to sleep. I'll see you on Sunday!
    Lily
    Lily
    on stours as aislinn whenever
    Hey, RU ssnl, when would you wanna go? GMT+1
    My availabilities are kinda messed up this week so I'd rather play in weekends.
    Astrø
    Astrø
    I may not be here today but still wanna play these series, would you mind getting an extension? I'll be here Tuesday from 3:30 PM +1 onwards.
    Xiri
    Xiri
    I can do like Monday 3:30pm +1 but I can't on Tuesday. I'll be going on a trip from Wednesday to Sunday so that's going to be the only option if you can't do today.
    Astrø
    Astrø
    Ah crap, okay.
    I won't be able to play this time on Monday so take the win, sorry for having had such a messy week rofl, gl in next rounds
    PU Winter SSNL, gmt+1 and free mostly my afternoons or evenings/nights, not free weekend before 8pm my time
    Xiri
    Xiri
    My only availability that clashes with yours is Thursday 4pm +1. Is that ok?
    RL
    RL
    Yea sure
    RL
    RL
    Take the win actually
    Mono Spring Seasonal, I'm GMT-5 and am free every day after 2pm and free all day on weekends. Let me know when works best for you.
    Don Bork
    Don Bork
    Hey sorry I can't do 10pm anymore. Would you be able to battle sometime during the week or earlier next weekend?
    Xiri
    Xiri
    Yeah its fine. Can you do 9:30pm -5 on Monday or Tuesday?
    Don Bork
    Don Bork
    Yah 9:30-5 on Tuesday would prolly work best for me
    circuit +5:30
    Vert
    Vert
    won't be home, are you free saturday sunday or monday morning +5:30
    Xiri
    Xiri
    I'm +9 so unfortunately no since its new years and all. I can prolly do like Monday 12pm mine if we can get an extension
    Vert
    Vert
    noon your time monday works
    -5 gmt, smogon masters, HEAVILY prefer to play before thursday. availability can open but usually available from 4 pm - 9 pm on weekdays
    Xiri
    Xiri
    Hello. I'm +9 so the range you gave me won't work. I can do like 9:30pm your time on Tuesday if that works for you.
    awyp
    awyp
    that works for me, thanks for working with me ill cya then
    awyp
    awyp
    hey ill be on smogtours as awyp
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top