Smogon Forums

Drakiar
Bedankt, ga ik zeker even doen :) Heb zojuist al mijn Ditto's even door mijn Excel-spreadsheet gehaald en heb er een 4x31 Imposter Ditto uit weten te halen :O Mocht je nog iets leuks zien op deze lijst, zeg het dan maar.. Mocht het eentje zijn die ik zelf graag wil gebruiken hoor je het wel :p

http://i.imgur.com/g9993i9.png
Miilanda
Miilanda
Zijn dat allemaal Ditto's? D:
Drakiar
Jups, alleen maar! :p Heeft me een zaterdagavond gekost. Ben tegen 9 uur begonnen en om 1 uur ben ik gaan slapen (film was afgelopen en had geen Dusk Balls meer xD)
Miilanda
Miilanda
Wow, omg! Aahh, zo awesome, want ik heb het net nodig en ik heb geen Ditto Safari. :l Ik zal vanavond kijken, want ik moet zo werken!
Drakiar
Neem gerust de tijd ;) Ben niet in de mood om ze te releasen haha zijn er teveel :p Succes!
Miilanda
Miilanda
Als het kan, dan wil ik graag nummer 80. (: Timid.
Drakiar
Ja, tuurlijk kan dat! Ik wou zelf nog 1 houden met 31 SpDef en Speed. Dus als je nog 1 (of 2) wilt hebben, dan kan dat!
Miilanda
Miilanda
Aw awesome! :D Ik zal even kijken :)
Miilanda
Miilanda
Nummer 8 Quirky en nummer 82 Relaxed? :D
Drakiar
They are all yours! Haha, ik heb morgen overdag school en heb de 3DS niet mee, ik hoop tegen een uur of 5 thuis te zijn, dus s avonds kan ik je ze wel geven (:
Miilanda
Miilanda
Ohh, dat is goed! :) Dankje! Ik ben morgen vrij. Ik heb alleen een cursus van 19:30 tot 21:30. Daarvoor een daarna kan ik wel ruilen. :)
Drakiar
Top, dan ruilen we vanavond! Ik zal zorgen dat ik ze klaar heb staan :)
Miilanda
Miilanda
Awesome!:D
Drakiar
Hmm periode/thema 2 is vandaag gestart en dus ook nieuwe Projectgroepen en lesroosters.. Dus ik ben al vrij en onderweg naar huis, ben met een kleine 3 kwartier thuis! Oh, heb jij misschien ook Facebook o.i.d.? Smog in vía telefoon is annoying xD
Miilanda
Miilanda
Ohh, nice. :) Ik ga nu even naar de sportschool! Dan ben ik over een uur weer thuis.
Ja, ik heb wel facebook, maar daar voeg ik alleen mensen toe die ik irl ken. :P Niks persoonlijks, maar heb weinig zin in een volle wall met post van mensen die ik niet ken. xD
Drakiar
Super! En no offense taken, snap precies wat je bedoelt :) Wil dat zelf ook niet, maar dacht, ach 1 persoon haha! Maar nogmaals, snap precies wat je bedoelt!
Miilanda
Miilanda
;) Ik ga even wat eten. Kan je daarna ruilen? :)
Drakiar
Ja, dan kan ik wel, als het goed is ben ik online. Spam me maar als ik niet reageer :P
Miilanda
Miilanda
Ik heb je een trade verstuurd. :)
Drakiar
Jups :)
Top