Smogon Forums

Thomaz
Ik ga er even vanuit dat we in vms wel Nederlands mogen praten... xD Anyway, dat wil ik niet per se, je moet Navven/FSen wat je wilt, ik noemde alleen dingen die ik (nog) niet veel gezien heb. Helaas is het merendeel daarvan CaveNav's. x_X
Reisuke
Reisuke
Lol vergeten. Je geeft wel die indruk.
Ja ik wou suggesties en waarschijnlijk ga ik lunatone doen (is premier ball daar leuk op?).

P.S. Het ''shouting part'' liet je kwaadaardig klinken lol
Thomaz
Haha, zo bedoelde ik het in ieder geval niet. Misschien leefde ik me iets teveel in, in die zin dat je iets wilde Nav'en wat nog niet gedaan is. Als het niet uitmaakt wat je Nav'd/FS'd, dan zou ik gewoon iets kiezen uit Tyrogue/Rufflet/Porygon/Golett/Magnemite/Voltorb/Staryu/Sawk. Ik zal ze uiteindelijk allemaal wel doen denk ik, maar ik ben gewoon een beetje raar. ;]

En ja, Premier matched goed met de ogen van Lunatone. Anders misschien Luxury ofzo? Veel succes though, ik heb al flink wat geNav'd in grotten om alle HA's te bemachtigen en ik werd er ongeveer gillend gek van. Hoe kan GF ooit gedacht hebben dat dit een goed idee is? Het beyond idioot. X(
Thomaz
*Het is <_<
Reisuke
Reisuke
Waarschijnlijk... (Lol) heh wie weet ga ik rufflet doen (ik ken iemand die een beetje gek is van rufflet). Uiteindelijk ga ik ze toch ook allemaal doen (beetje geluk hebben dat niet veel mensen breedables willen ruilen (en nu vrees ik dat plots half smogon post nadat ik dit heb uitgetypt) en dan lukt dat wel.

En nee jij bent niet raar. Jij bent awesome, die RNG's, dexnavs (ook dat HA stuff) zijn geweldig.

Ja ik dacht premier inderdaad voor de ogen maar ook omdat wit het dichste bij de kleur van het gesteente van lunatone komt. Luxury is een beetje gespamt lol.

Heel noob-achtige vraag: ik weet dat caveNav'ing verscrikkelijk is maar wat maakt het net zo moeilijk?

P.S. Mijn profile image + nederlands spreken + mijn manier van praten laat me als een noob voelen :(
Thomaz
Ja, ik ben zelf ook gek op Rufflet. Vooral shiny is mooi (daarom ben ik ook zo blij met die gen 5 Brav's, hoe moeilijk ze ook waren om te krijgen met die Sandstorm). En lol, thanks, ik doe m'n best. xD

Ja, Luxury is wel overdone inderdaad. Misschien dat Repeat nog kan? Waarschijnlijk te geel though.

En lol, is geen noob vraag hoor, kan toch gewoon dat je het niet weet? CaveNav'ing is zo verschrikkelijk omdat de Pokemon continue beweegt (en de helft van de tijd niet bereikbaar is) en hij snel wegrent. Ik heb vaak gehad dat ie dan reappeared onder m'n character en dan rent ie dus gelijk. Een chain langer dan 7 heb ik nog nooit gehaald... Oh ja, en hoe groter de chain, hoe sneller ze wegrennen. Ik heb wel eens gehad dat ie letterlijk binnen 1 seconde wegrende en ik dus 0 kans had, wtf.

En lol, don't worry about it. Valt wel mee. ;]
Reisuke
Reisuke
Heh best grappig. Niet veel mensen hier zouden daar moeite voor doen denk ik.

Dat zwart/rood verpest het een beetje. Maar mijn logica is soms raar. Ik vind timer er dan wel weer leuk op (dat wit op die steen)

Nu heb ik een déja-vu gevoel. Ik denk dat jij dit al eens eerder hebt uitgelegd in de vorige SQSR thread. Ooit al een succesvolle cavenav gedaan (dus voor goede IVs/ability/nature op matching ball)? Voor mij duurde het al tot mijn 39ste mon voordat ik de. 3star potential kreeg dus als de hoogste chain die jij in caves gehaald hebt maar 7 is wil ik niet weten hoelang het voor mij gaat duren voordat iets catch-waardig tevoorschijn komt.

Moet nu ook even gaan. Bye
Thomaz
Nee, ik heb zelf nog geen succesvolle CaveNav gedaan en zal ik voorlopig nog niet doen ook. Ik heb sowieso nog geen succesvolle DexNav gedaan in general haha. Wel heb ik Tyrogue al op DexNav level 400+. xD

Misschien is het beste wat je kan doen, vragen of je iemand in je Secret Base kan hebben met 6 Luna's om het level omhoog te krijgen.

Ok. :3
Reisuke
Reisuke
Laat ik hopen dat het me lukt dan. Ik probeerde tyrogue op vakantie. Ik ging met timer ball. Welke ball gebruik jij daarop?

Ummmm waarom brengt dat het level omhoog?

Zoals je al zag, ben ik terug. You kitty faced dutchman?
Thomaz
Sorry voor de late reactie. Had een beetje een druk weekend (en ik was echt super moe). Mijn AS is wel helemaal voorbereid op DexNav'ing en SRen van Legends. xD

Ik ging voor Luxury Ball voor Tyrogue (en Nest voor shiny).
En dat brengt het level omhoog omdat je de Pokemon ziet. Ten minste ik neem aan dat het zo werkt bij Battles. Zou wat tijd en frustraties kunnen schelen lol.
Reisuke
Reisuke
Geen probleem. Succes ermee. Ik kan nog niet beginnen lol. Ik moet eerst nog iets breeden for nelson en daarna nog een diancie SR'en.

Ja, ik name timer gewoon omdat lux overdone is. Ik vond timer wel passen bij hitmonchan (en op een bepaald niveau ook hitmonlee). Jammer dat dat blauw bij hitmontop het moet verpesten.

Zou kunnen. Het kan geen kwaad om het te proberen lol. En ja als't werkt is daar veel kans op
Thomaz
Thanks. En ja, ook ik moet Diancie SRen. Maar powersaves/browser injection, dus ik kan dat doen wanneer ik wil. =P

Ja, Lux is wel een beetje overdone inderdaad, maar het probleem is dat Timer, zoals je zegt, inderdaad vooral goed bij Chan matched. Lux matched ze allemaal, dus dan krijg je 3in1. ;]

En als dat werkt, dan scheelt dat zoveel. Niets is zo vervelend als je DexNav level omhoog krijgen als de Pokemon in kwestie retarded is om te zien in general. Ik heb eerst 20 Sweet Scents gedaan in New Mauville voordat ik achter Voltobs aan ging. Starten met level 100 is yay.
Reisuke
Reisuke
Ja ik heb dat niet lol.

Lol. Echt lv100 voltorbs? Ja dat geloof ik als dan een goede pokemon krijgen niet nog moeilijker was XD
Thomaz
lol, ik bedoel natuurlijk dat mijn DexNav level op 100 is, niet de Pokemon zelf. Gelukkig niet. XD
Reisuke
Reisuke
Whoops. Verkeerd begrepen

Ik zag dat je opzoek bent naar een australian shiny ray code, ga echt ook dat nog SR'en?
Thomaz
Tuurlijk! Dan pleur ik Diancie even weg (kan toch recallen) en dan ga ik keihard Rayquaza SRen. :P
Top