Smogon Forums

Buckert
Buckert
Ja ik zit ff een beetje die on-site guide te bekijken. Ik heb de Pokéradar, een sync, alle trainers daar staan stil als ik het goed heb, maar nu.

Moet ik mn delay hitten, Pokéradar openen, kijken hoeveel en waar de patches zijn en dat van mijn target frame afhalen, en daarna advancements doen met journal/Chatot? Draaien advanced je frame met 2, maar hoeveel als je 1 stap zet? En zijn er nog andere dingen in de omgeving die wat met mijn frame kunnen doen?
Thomaz
Ja, je moet kijken hoeveel patches er zijn en dat van je target frame afhalen en dan advancen. Meestal advance ik eerst met de Journal omdat dat per flip (en terugflip) 4 frames is en als ik dichtbij m'n frame kom, dan stap ik over op Chatots. Draaien advanced overigens het frame met maar 1. Draaien en stappen is wat 2 frames advanced (je draait namelijk eerst en dan stap je, ook al kan die animatie misschien vloeiend zijn). Eén stap is gewoon één frame. Alleen bewegende NPCs kunnen iets met je frame doen. Zelfs Sandstorm doet niks met je frame (geen idee hoe dat zit met Hail, maar zal wel hetzelfde zijn).
Buckert
Buckert
Oké, cool! Dan ga ik t zo effe proberen. :p

Dus effe voor de zekerheid; target frame is 76, moet ik dan advancen tot 74 en dan erin stappen? Of tot 73? Normaal zit je bij gen 4 1 frame voor je target frame voordat je interact.
Thomaz
Ja, da's af en toe nog best vaag haha. Ik maak die fout ook nog wel eens, al is het een non-issue met de emulator lol. Misschien zou ik wel wat meer moeten retailen though...
Anyway, je moet advancen tot 74 en dan erin stappen (en zorg ervoor dat je met je rug naar de patch staat).
Thomaz
Trouwens, laat je nog weten welke females je wilt of kan ik uitgaan van de Wants lijst in je draad (XD)? :P
Buckert
Buckert
Oja! Ik kijk zo ff wat ik nog heb staan haha :p
Buckert
Buckert
Lol er staan er nog precies 8 in m'n lijst in m'n thread, dus die graag :p kan je straks al wel vast de Hoopa en Diancie sturen als je wilt, ben over 4 a 5 uurtjes thuis
Thomaz
Haha, is goed, dan doe ik die 8. :P

Hm...moet even kijken of dat gaat lukken. Ik ga vandaag al half acht weg om te dansen lol en ben iets na zessen thuis denk ik....Anders kan het vast wel op een ander moment. ;P
Buckert
Buckert
Joah ergens in het weekend kan ook hoor, heb er geen haast mee :)
Thomaz
De Pokémon in je wants list met volledige IVs, zijn die shiny of non-shiny? Kan het niet echt uit de lijst opmaken. :P
Buckert
Buckert
Oh alles non-shiny, dat zijn Pokémon die ik niet in mijn TM spread kan gebruiken haha
Thomaz
Ah. :) Dat maakt het makkelijker. Anyway, hoe belangrijk vind je de 0 in SpA? Ik weet niet of ik Ditto's heb met 0 SpA lol. Is 31 ook goed? Want die heb ik zeker. :P Ben nu de mons aan het verzamelen. ^_~
Buckert
Buckert
Ja die moet wel 0 zijn :p wil bij elke Pokémon de stat die omlaag wordt gehaald door de nature 0 hebben. En ja voor Sp.Atk is dat puur esthetisch :p
Thomaz
Haha, ok, dan ga ik nog even rondkijken of ik nog ergens Ditto heb met 0 SpA. Ik weet vrijwel zeker dat ik anders nog wel een bunch of RNGs heb liggen die 0 SpA hebben, dan breed ik die stat wel door. :)
Buckert
Buckert
Nice! Ja anders kan ik je eind van de middag mijn ditto wel geven, maar heb zo t idee dat je dan al wel klaar bent :p vanavond ook maar eens verder met Beldum. Wanneer dat is gelukt ga ik meteen door goor shiny
Thomaz
Nah, Ditto is niet nodig denk ik. Maar ik vrees dat ik dan echt nog niet klaar ben lol. Vandaag laatste dag van mijn werkervaringsstage (bij gebrek aan echt werk...) dus ik heb het voorlopig nog wel druk. Ik kom sowieso pas aan breeden toe in de avond lol. Anyway, succes! Vergeet niet de Leftovers te Tricken. Ik denk echt dat dat het beste is wat je kan doen. :P
Buckert
Buckert
Oh kerel ik heb geen haast hoor :p ben zelf ook nog aan het werk en vanavond pas beschikbaar om weer verder te prutsen met Beldum :') shiny pokeradar staat ook in die guide op de site toch?
Thomaz
Haha, fair enough. :)

En ja, shiny PokéRadar staat inderdaad in de guide. Hopelijk heb je een shiny Radar spread, anders heb je pech lol. Het belangrijkste is vooral dat de shiny patch frame voor je IV frame zit.
Buckert
Buckert
Lukt het een beetje maat? :D wel redelijk nice trouwens die regice!
Thomaz
Ja, het lukt wel, maar sommige zijn toch lastiger dan ik dacht lol. Ik had een Smeargle alle moves gegeven voor Lickitung bijvoorbeeld en was vervolgens vergeten dat ie in de Monster group zit dus moest ik een Snorlax van gen 3 overpasen voor de drie egg moves die ik er zelf op wilde. Het moeilijkste is nog wel die 0 SpA overpasen haha. En Mr.Mime gaat echt heel lastig worden. Healing Wish is alleen mogelijk als Mime Jr dus moet een van de items zo'n incense zijn. Oftewel, of geen Destiny Knot of geen Everstone. x_X Ik weet ook niet of ik een 6iv spread heb die Timid als default nature heeft. En thanks! Behoorlijk geluk daarmee, al zijn de andere twee echt slecht. XD
Top