Smogon Forums

Miilanda
Miilanda
Heyhey, klopt. :) Paar maanden terug mijn HBO diploma behaald en daar heb ik flink wat voor moeten inleveren (Pokémon o.a.). Op dit moment ben ik vrij/werkzoekend. Ondertussen wat Pokémon games aan het inhalen, zoals ORAS dat ik helaas heb moeten skippen. Hoe is het bij jou? Ik zag dat je en flinke collectie hebt :p
Buckert
Buckert
Ja kan ik me voorstellen, afstuderen vergt een boel tijd inderdaad. Blij dat ik dat er ook op heb zitten :p Heb je ook SM/USUM en Sword/Shield? Of komt dat allemaal nog?

Hier wel oké, op het moment ook werkzoekende. Komende vrijdag al wel een tweede gesprek, heb zo'n idee dat dat wel wat wordt!
Buckert
Buckert
En wat betreft Pokémon, tsja :') Ik heb inmiddels een Competitive Living Dex en een Competitive Shiny Living Dex in gen 7. :)
Miilanda
Miilanda
Niet alleen het afstuderen, maar mijn hele studie kostte mij het sociale leven en hobbies. xD Maar goed, dat heb ik weer wat opgepakt. :) SM heb ik wel en heb ik toen in een vakantie uitgespeeld, maar daarna niet meer opgepakt (valt niet onder mijn favo generaties). USUM ben ik nog niet aan begonnen. Sword heb ik wel uitgespeeld en ben ik mij meer bezig gaan houden op shiny breeden :)
Miilanda
Miilanda
Toevallig zoek ik nu een Yamper in Love ball en Vulpix in Dream ball. Heb je die misschien? xD En ik ben super jaloers op jouw collectie, haha! Mijn Pokémon lijken daar niks bij. :D
Miilanda
Miilanda
Vergeten erbij te vermelden, maar succes me het gesprek alvast!
Buckert
Buckert
Late reactie, was even een shiny GMax Toxtricity aan het vangen hehe. Ik vind g7 op zich wel prima, speel dan ook wel liever USUM gezien je daar net weer iets meer kunt krijgen. Ook die games heb ik alle 4 uitgespeeld en compleet RNG abused :') En volgens mij heb ik die 2 niet, maar kan wel even kijken of ik die kan vangen voor je. :)
Miilanda
Miilanda
No worries! Zelf RNG/soft reset shiny Toxtricity?:D Nadat ik klaar ben met ORAS wil ik waarschijnlijk met USUM beginnen, maar ik wil ook een Cute Charm savefile RNGen op mijn Platinum, alleen die ligt momenteel nog bij mijn ouders. En zag ook een glitch in Emerald waarbij je alle items en Pokémon kan krijgen... xD
Miilanda
Miilanda
Maar okè, terug naar SwSh, je hoeft die niet voor mij te vangen, hoor. Ik heb op dit moment (nog) geen online abonnement dus kan nu toch niet ruilen. :) Hoe kom je aan de extra special balls eigenlijk?
Buckert
Buckert
Ik heb een Switch Lite en een oude Switch, die laatste draait nu op CFW, dus kan klonen, items injecten, dat soort spul. :) En kan mn seed zien en super simpel 10k frames per uur advancen, dus ja, kan nu zelf RNG abusen voor perfecte en shiny Pokémon in gen 8 :D Nu nog RNG abuse leren in gen 6, dan heb ik ze allemaal gehad xD
Miilanda
Miilanda
Ah, op die manier! Daar ben ik nu te casual voor. xD Sinds je al zo veel kan met breeden vanaf gen6 heb ik mij niet meer in de RNG verdiept. Behalve dat ik laatst een filmpje zag over Cute Charm RNG savefile, maar dat is gen4 en meer voor de fun. Wel is RNg in gen8 interessant voor de gigamax shinies, maar wat je me nu verteld klinkt mij al te ingewikkeld. xD
Buckert
Buckert
Gen 8 RNG abuse is het makkelijkste wat er is, by far! xD En daarnaast, egg RNG in USUM (zonder Shiny Charm en geen Masuda method) is ook super simpel. Als je de juiste parents hebt, stamp je zo 50 perfecte Pokémon uit de grond binnen een dag.
Miilanda
Miilanda
Maar Gen8 RNG abuse doe je op een gehackte switch? Of wat houdt CFW in? Vanaf gen6 doe ik eigenlijk alles op de ''natuurlijke'' manier, dus zonder programma's of andere externe apparaten. Met RNG programma's etc heb ik geen moeite mee, maar externe apparaten (bijv. de oude AR) wil ik niet gebruiken. Misschien dat ik ooit wel RNG abuse voor shinies in USUM wil leren. :)
Buckert
Buckert
Mijn oude Switch draait inderdaad op Custom Firmware, dat houdt in dat ik backups kan maken met CheckPoint, en daardoor dus kan klonen en items kan injecteren. Verder gebruik ik CaptureSight om stats en seeds te kunnen zien van wilde Pokémon en Dens, en ik gebruik Luxray om de date exploit automatisch te gebruiken. :D
Buckert
Buckert
En voor USUM shiny breeden, ik raad je echt aan om dan ook je 3DS te hacken. Zonder dat is het wel te doen, maar echt geen pretje. :p
Miilanda
Miilanda
Aah okay! Helaas wordt dat hem niet voor mij dan. xD Ik heb maar 1 3DS en 1 Switch (sterker nog, ik deel de switch) en die wil ik niet hacken, maar in ieder geval bedankt voor de info. :) Dan maar casual breeden, haha, gelukkig hoef ik daar weinig hersenwerk voor te gebruiken en kan ik andere dingen ondertussen doen. xD Hoe ging het gesprek vandaag btw?
Top