Lana99
Reaction score
28

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey, we play for SM majors! im gmt+2 and am generally available 7pm - 9:30pm gmt+2 weekdays. i'm usually flexible during weekend as well (except for this sunday) provided we schedule something in beforehand. let me know what time works for you!
    helloo, sm majors, im gmt 5.5+, i can play anytime between 2pm to 12am my time on weekdays (tuesday to friday) but weekends are tough for me as i'll get pretty busy on sat and sun
    a salamence
    a salamence
    thats a bit late for me actually, can u do sometime before?
    Lana99
    Lana99
    6pm my time friday (15/09) if you want
    a salamence
    a salamence
    hey soooo i got to know that my coming week and stuff is gonna be busy so u can take the win
    Hi, SM SSNL. +1. Would REALLY prefer this WE (my job requires me to finish very late in the week).
    Lana99
    Lana99
    Yo ! déso mas la ça fais presque un quart d'heure que j'attend sur ps, et demian je me lève a 5h donc faut que j'aille dormir donc je considère que tu n'es pas venu et je prend l'AW.
    DIYUSI
    DIYUSI
    Yo, je suis vraiment désolé, j'étais mort de fatigue à cause du travail et je viens juste de me réveiller. Y a aucun moyen de pouvoir jouer demain ou après-demain à n'importe quelle heure (je travaille pas durant les deux jours prochains)?
    Lana99
    Lana99
    Je suis pas trop dispo en semaine, et on a deja demander une extensions ce serait pas tres respectueux vis a vis des aitres personne dans le tournoiv. Et puis autant la premier fois c’etait un imprevu autant la je suis pas sur que ce soit une bone raison pour en redemander une.
    Salut, on doit jouer pour le sm ssnl, t'es disponible quand ? Je suis assez flexible niveau horaire, dis moi ce qui te convient le mieux
    Lana99
    Lana99
    Vendredi soir 22H / 22h30
    S poi re
    S poi re
    Okay
    Lana99
    Lana99
    j'suis sur ps si tu veux maintenant !!!
    ubers ssnl +1 would prefer sunday
    Lana99
    Lana99
    I'm +1
    we can play Friday 29th or saturday 30th on 9pm30
    Reje
    Reje
    saturday
    Looks like we are opponents for BH Circuit Tour. The deadline is September 13 (Sunday). I am PST. What time works best for you? I am mostly free in weekends.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top