Tuthur
Reaction score
13,460

Profile posts Latest activity Postings About

• hackmons cup, gmt+2, wanna play today? I can do pretty much any time
    Tuthur
    Tuthur
    Sup im also gmt+2. Can you do 5:15pm+2?
    mj
    mj
    yeah that works, see you then
    Tuthur
    Tuthur
    im on main as tuthur
    Je suis Négapi, le Pokémon Acclameur, j'ai des oreilles bleues et un corps jaune. si tu ne repostes pas ce message sur 10 pages je vais te retrouver irl et utiliser Charme, Frotte-Frimousse et Croco-Larme sur ta gadji
    When for ZU Open Finals, -4 and would ideally get it done ASAP
    Tuthur
    Tuthur
    cant you play next week?
    sup ag classic playoffs, gmt-5, when (not wednesday)
    Tuthur
    Tuthur
    im on main as tuthur
    Satanic Beast
    Sirwings
    Sirwings
    Je suis Négapi, le Pokémon Acclameur, j'ai des oreilles bleues et un corps jaune. si tu ne repostes pas ce message sur 10 pages je vais te retrouver irl et utiliser Charme, Frotte-Frimousse et Croco-Larme sur ta gadji
    a wild tuthur pride
    Sirwings
    Sirwings
    Je suis Négapi, le Pokémon Acclameur, j'ai des oreilles bleues et un corps jaune. si tu ne repostes pas ce message sur 10 pages je vais te retrouver irl et utiliser Charme, Frotte-Frimousse et Croco-Larme sur ta gadji.
    Tuthur
    Tuthur
    Je t'aime. Epouse moi
    hiiii tuthur we are matched for zu open, i can do mon-thurs around 6 pm my time and friday im free all day, not sure if i can do weekend but if nothing during the week works i can try and figure something out. -4 btw
    wooper
    wooper
    ye me either, let’s try and coordinate something during my lunch during the week. do you have any availability tues, wed, thurs around 6-7 pm your time?
    Tuthur
    Tuthur
    wed
    wooper
    wooper
    alright wednesday 6 pm your time :boi:
    Je suis Négapi, le Pokémon Acclameur, j'ai des oreilles bleues et un corps jaune. si tu ne repostes pas ce message sur 10 pages je vais te retrouver irl et utiliser Charme, Frotte-Frimousse et Croco-Larme sur ta gadji.
    Sirwings
    Sirwings
    Sirwings
    Sirwings
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back