Hamstern
Reaction score
161

Profile posts Latest activity Postings About

• Har du lust att låna ut din Torunerosu om du har fångat den än? Jag fångade precis Burutorosu. Man behöver ju båda för att få Randorosu. Skulle vara juste. Säg vad du vill ha för det.
    Ok. Mötte en nu och har fångat den.
    Om du nu skulle vilja ha en Growlithe nån gång så har jag en extra. Du kan få den om jag får låna din Torunerosu nån gång.
    Pidgey
    Abra
    Machop
    Bellsprout
    Magnemite
    Gastly
    Elekid
    Magby
    Wurmple
    Shinx
    Tror det var alla. Iaf alla jag har mött idag. Kan ha mött nån mer i helgen men är inte så säker på det. Ska kolla vattnet också.
    Jag verkar inte finna nån. Enligt serebii ändrar man Pokémon genom High Link. Vet du hur man kommer dit? Möter bara ett antal av dom som finns.
    Har du lust att byta en Baruchai till mig? Du kan få en Washibon om du vill/inte redan har den. Eller nåt annant. Nämn ditt pris. ;)
    Du får välja på fyra stycken:
    Male Lv. 1 Modest
    Female Lv. 1 Docile
    Male Lv. 1 Timid (6 Spe i Lv. 1)
    Female Lv. 1 Timid (5 Spe i Lv. 1)
    Det går med Gyarados också, men visst, jag kan jog fixa en åt dig medans jag ändå på med min. No problems. Men jag måste fixa en Everstone också.
    Tack själv. Nu har jag allt jag behöver för att breeda fram mitt in-game team. Säg till om du behöver nåt annat.
    Perfekt. Jag ska bara smitta en så säger jag till. Vi kanske kan byta exklusiva Pokémon nån gång också om du så skulle behöva.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back