Hamstern
Reaction score
161

Profile posts Latest activity Postings About

• I'm stuck in the Electric Cave right now. I'm not sure how long it will take to get out. :-( Do you want me to VM you when I'm out or would you like to set up a trade time later?

Sorry for the delay responding. I posted this on my own wall a few minutes ago.
    Is the Sazando fine with you?

How are you cloning, btw? I'm using old save file back ups and trading copies back onto my retail game. But do you have a clone code that works?
    Hey, can you CMT for the Urugamoth and Sazando? I know that you are looking for gen 5 Pokemons but I don't have any worth trading. I am wondering if you could make an exception for me :D

Thanks

Edit: By the way, cute hamsters >.<
    Ah, då förstår jag. Får väl vänta och se om det kommer koder som funkar till min. Tack iaf. ;P
    Undrade en grej om dom där AR koderna, laddade du ner nåt plug-in eller liknande till din AR för det verkar inte funka för mig. Skärmen blir bara vit.
    Tackar. Säg till om du behöver nån mer hjälp med överföring m.m. så hjälper jag dig.
    Jag undrar om du har lust att ta över två Pokémon jag inte har nån användning av. En Growlithe och en Zorua.
    Just det. Vart fick du tag i koden? Jag letar efter vissa koder. Har hittat några men dom ville inte funka.
    Jaha, I see. Har du lust att klona en Reshiram till mig också? Du behöver ju inte om du inte vill.
    Tackar. Hoppas du blir nöjd med din Charmander. Btw, hur klonade du den egentligen?
    Så, nu är det kläckt. Tog mindre än fem minuter att kläcka det men med allt annat blev det mer. Aja. Kommer nu.
    Stöter bara på Magby, Wurmple och Abra nu. Gräset, träden och vattnet har blivit mindre nu när det är sommar också. Weird. Men vilken starter vill du ha. Har alla tolv i spelet. Får fixa en ny av den sen. :P
    Verkar inte kunna få tag på en Pidgey. Vet inte varför. Kan leta ett tag till. Annars får du välja nåt annat om jag inte finner en.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back