Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welcome to Smogon! Take a moment to read the Introduction to Smogon for a run-down on everything Smogon, and make sure you take some time to read the global rules.
Ok kai egw paw na dw thn milan :P
Pantws egw twra teleutea arxisa na asxoloume kanonika me ta pokemon molis agora thn ss gt prin eixa stamatisei kana 2 xronakia alla twra pou ema8a gia maxes ev training iv's kai ola auta ksanapwro8ika :D
stamatises na asxolise me RNG h genika me pokemon?
Ama prospa8isw na kanw RNG gia iv's sigoura 8a sou zitisw boh8ia :P
Kai egw pantws exw merika kaloutsika pokemon kai sxedon exw etoimh thn omada pou 8a xrisimopoiw
Kai egw prospa8w na ma8w RNG gia iv's alla mexri stigmhs mporw mono gia shiny.To thread sou to eixa dei kai apo ekei katalava oti eisai kiprios :P exeis polu wraia pokemon pantws :D
e ligo Chelsea gt mou aresoun oi eksares pou rixnei kata kairous alla den asxoloume kai toso wste na to parakoulou8w allla kserw tis perissoteres omades kai para pollous paixtes xaris to manager :P tespa afk gia ligo paw gia mpanio ta leme se ena mesawro
opa paizeis kai manager :P autos eisai :P to dokimasa to demo kaloutsiko mou fanike alla molis katevasw to kanoniko 8a bgalw swsto simperasma.Oso gia thn aek na paei uefa na thn ma8oume tou xronou :P