JockeMS
Reaction score
345

Profile posts Postings About

• Såg nu att man inte kunde kolla SID på Pokegen, bara antog det eftersom det är likt pokesav. Så det är nog bara på pokesav som man kan kolla det. Och AR koder, men jag vet att man bara kunde kolla sin egen SID i 4:e generationen iaf, och inte andras..
    Tror jag skulle kunna göra det med pokesav eller pokegen om du byter en pokémon till mig. Kanske skulle kunna hjälpa dig med det ikväll om inte Smogon är lika sjukt segt som det var igår kväll-___-
    lol I didn't think I had a chance. I was just watching the health bar trickle down agonisingly slowly.

EDIT: Oh, and good game.
    Awesome battle - shame you got a critical hit on my Giratina, but I think that was evened out with my Blissey surviving your Rayquaza's Outrage with literally a single health point.
    did I said something? i know that, that was a lame game because of that but it's life!
    Damn good game, I thought I'd definately lost as soon as you got the critical on my Venusaur :P
    japp- Jag får ta tag i tävlingen bättre, nu då du är modde vill jag bara säga att jag skriver klubbreven, men du är ju ändå bara medlem ett tag(tror jag)
    Vi är bara 3 om du är med....Jag vill helst ta tag i tävlingen. Säg till om du vill veta priserna en annan gång för mamma kommer strax in och säger(som vanligt)-Nu ska du avsluta
    Juste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Du skulle väll vara avbannad från fuska.nu 1 oktober..Har jag rätt?För det är tredje nu..=?
    Jag kör på flashkort när jag lirar black så jag vet inte om det fungerar annorlunda på den, jag behövde inte ladda ner något speciellt iaf, var bara att lägga till koderna :S
    Jao kan väl byta nu ^^

Cloningen fungerar iaf utan några problem, dock var det lite knepigt att fatta hur man skulle göra i början xD
    Kan ta en mudkip :D Men nu ska jag städa och lite sånt så vi kanske kan byta ikväll.
  • Loading…
  • Loading…
Back