Tomahawk
Reaction score
4,976

Profile posts Latest activity Postings About

• It's a clone between Wave Incense, Splash Plate, and Sea Incense. The reason why I had to choose Wave Incense is because it's marginally better than the others due to its light weight, taking less damage from the Trick-and-Fling strategy. Situational, I know.
    yeah I went with single elimination in the end, the winner will have to win 4 matches, which is enough IMO.
    Hee ik heb een vraag. Hoe kun je als je een link toevoegd de naam veranderen in iets anders (dus niet de link zelf). Jij hebt nl in je sig een link met een bepaalde naam (dus builds team for a living als naam en link iets anders) en ik vroeg mij af hoe je dat gedaan hebt. Moet het met ahref ofzo (ik heb trouwens geen informatica gehad op de middelbare dus op dat gebied met html en programmeren enzo ben ik egt een faalhaas lol). Oh ja over die tags het moet [hid e= tekst blabla] blablabla [/hide] en niet iets me hife ofzo (die eerste hide moet trouwens aan elkaar geschreven worden dus niet hid e maar hide, als ik het aan elkaar deed d8 ie dat ik de hide code deed en dat kon niet ofzo in een VM. Hoe gingen je SE's trouwens?
    My timezone is GMT -7, so yeah we might have problems. I'm free on the weekend though, or we could play now since you're on?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back