• Check out the relaunch of our general collection, with classic designs and new ones by our very own Pissog!

New profile posts

/verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify /verify

R8 didn't work.
Runo
Hey Pokeaim,
This is a team I made not even intending for it to be good, but it got me to Legends Z-A 1400 without even really trying. (just play at work and misplay/timeout/forfeit a lot)
I made it to troll my opponent so that they don't know what I'm doing or who my mega is. Would definitely make for a funny video.
https://pokepast.es/7cf2247c27292887
DPP DOU. I'm -5. Can do tomorrow around 12 or at night, Saturday late afternoon, and Sunday morning/early afternoon. If not, let me know when may work.
Jazz721
Jazz721
i'm -6. my weekend has become a little busy this week. sunday morning or saturday afternoon might be best. want to do sunday at 10am my time?
ubers ssnl, does saturday afternoon/evening work? should be free most of the day
The Strap
The Strap
hey im kinda packed on sat afternoon/evening, i can do late sat at like 10pm -5 or so. sunday i should be free all day tho
hey I subbed into DPP post-boom tournament and we got paired. I'm GMT-5 and can do Friday evening my time or any time on Saturday/Sunday. Let me know what works for you
Back