1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
callforjudgement
Last Activity:
Nov 3, 2013
Joined:
Jul 8, 2009
Messages:
301
Trophy Points:
0

Following 1

callforjudgement

callforjudgement was last seen:
Nov 3, 2013
    1. jrp
      jrp
      fuck

      sorry i kicked you

      the command for color in the one client I use is ctrl + k which is the kick command in linkinus 9.9
    2. Alakapimp
      Alakapimp
      Yeah team changes between rounds are legal, I can't really do otherwise or counter teaming is too easy.
    3. Nickscor
      Nickscor
      Nah, In Mystery Dungeon, I flip out when I see Aerodactyl (Blue) or Venomoth (Sky)
    4. Maestrol55
      Maestrol55
      I saw it earlier, and I was gonna post, but I think that would have been against the rules or something.

      Otherwise, I ended up never going to the qualifier I was going to go to because I never finished RNG'ing and EV'ing my team (the fact that it also had a 3/4 weakness to Ice was also a huge letdown anyway), so you still did better than me. I got a good idea for next year though (even if it's Doubles OR Triples). ;)
    5. Maestrol55
      Maestrol55
      Remember the PO battle we had? Good times :D
    6. Proboscidea
      Proboscidea
      haha...I never made it that far in the Zero Isles to know that. What does Clamperl do in Ranger that makes it so scary?
    7. Proboscidea
      Proboscidea
      haha...I love your signature. It's true. Those Ledians are scary with their Silver Wind. I swear Sunflora said "Oh my gosh!" somewhere in that statement. =P
    8. jumpluff
      jumpluff
      hey, not sure if you saw my reply here, but lemme know? :D
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Pokémon spinoffs: Ranger You freak out when you hear a Clamperl; Mystery Dungeon You freak out when you see a Ledian.
    <Sunflora> So let me get this straight: you're sending me into a dungeon full of lava, to capture a Haunter which is part poison type?
  • Loading...