megayokim
Last Activity:
Apr 11, 2014 at 7:55 PM
Joined:
Aug 25, 2012
Messages:
106
Trophy Points:
0
Location:
Australia

megayokim

from Australia

Waiting for 6th gen Ru. Jan 11, 2014

megayokim was last seen:
Apr 11, 2014 at 7:55 PM
    1. MikeAU
      MikeAU
      KP, where have you been?

      Everything OK?
    2. PhoenixClaw
      PhoenixClaw
      how's it going?
    3. Hulavuta
      Hulavuta
      Kim Possible :D
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        More like I am your boss :>
        Jan 30, 2014
      3. megayokim
        megayokim
        wades the tech guy he's no boss.....actually i have no idea who the boss would be
        Jan 30, 2014
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        He also gives them the missions and all that jazz which is very boss-like in my opinion
        Jan 30, 2014
    4. megayokim
      megayokim
      Waiting for 6th gen Ru.
    5. Stellar
      Stellar
      This is a reminder that the qualifying round of the XY giveaway contest ends tomorrow.
      1. megayokim
        megayokim
        sorry ive been busy i guess you could say im dropping out
        Aug 23, 2013
    6. iMoney
      iMoney
      Hey, if you still want to help me with my leafeon, I can be on wifi from 23:00 to 3:00 UTC tonight. My SoulSilver FC is 1421-8627-2061.
      1. megayokim
        megayokim
        soryy didnt see this will be more than happy to do it this time BUT attach a rare candy to it if you have one i really dont wanna lvl it normally
        Aug 18, 2013
    7. Devii
      Devii
      Sure you can trade me the bibarel :P Not that I will have much use of it. If your FC is 2452 1800 7752 I'm on wifi waiting for you ^^;
      1. View previous comments...
      2. Devii
        Devii
        Alright, added that FC. Now waiting on wifi =)
        Aug 11, 2013
      3. megayokim
        megayokim
        sorry about the kinda stupid name
        Aug 11, 2013
      4. megayokim
        megayokim
        and also thanks heaps
        Aug 11, 2013
    8. megayokim
      megayokim
      i battle with hacked mons but i collect legit pokes so yeah if youre battling me theyre hacked if youre trding then theyre 100% legit
    9. SAVINGRACE
      SAVINGRACE
      O_O this face means I'm a Deer in head lights ^_^ Plus, normally I look like this for no reason o(O_O)o
      1. megayokim likes this.
    10. loosE cannoN
      loosE cannoN
      OU match??
      1. megayokim
        megayokim
        sorry hehe i was at work you were a little late
        Jul 11, 2013
    11. SAVINGRACE
      SAVINGRACE
      Oh, no sorry. I wasn't calling you a newbie, I meant since Smogon is down people been going to Serebii.net And there you get asked to trade a lot. Like I was asked for a Poochyena -_-" Nope I don't have it sorry ._.
      1. megayokim
        megayokim
        hmmm i see guess that makes sense and yeah poochyenas badass
        Jul 10, 2013
    12. SAVINGRACE
      SAVINGRACE
      B.A.L.D. I'm more angry now than ever before ^_^ When 6th gen comes out, 5th gen will be NU's like 4th gen -_-" Are you enjoying your stay at Newbieland.com O_O?
      1. megayokim
        megayokim
        yeah dude you were right you are angrier now and i wouldnt call myself a newbie afterall we only argued because i got lucky and beat you :P even though you had already beat me like 10 times but 6th gen is actually something to look forward to not dread especially with a new type and no more op dragons
        Jul 10, 2013
    13. SAVINGRACE
      SAVINGRACE
      I must've sent that message along time ago O_O Welcome to Smogon again X_X
      1. megayokim
        megayokim
        haha yeah hope youre less serious now
        Jul 9, 2013
    14. SAVINGRACE
    15. Phozon
      Phozon
      nope just 18 :]
    16. RabidChipmunk
      RabidChipmunk
      Shit, I didn't disconnect, I swear, i just lost my connection :( It was easily your game though, sorry about that...
    17. m2mm3m
      m2mm3m
      good game that was a close one lol
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    :3

    About

    Location:
    Australia
    Real Name:
    Josh
    Favorite Pokémon:
    Gallade
    My Characteristic:
    Likes to fight
    BW Friend Code:
    2452 1800 7752
  • Loading...