Philip7086
Joined
Likes
3,656

Profile posts Latest activity Postings About

  • When i am in the club and I see a guy i like I just go right to him and say that i think he is hot. If he shows disinterest there is nothing I can do but at least i showed him that I am interested.
    Philip7086
    Philip7086
    LOL you know what, i legitimately somehow knew this was what i would find on my wall when i saw you posted.
    You going to worlds y/n
    Philip7086
    Philip7086
    i actually am! only saturday tho
    blarajan
    blarajan
    See you there buddy :)

    I'll be the hunky Indian in the smogon shirt accompanied by other hunks in smogon shirts :)
    Damn bro you still repping us west... felt like I walked back a decade. Love you!
    Philip7086
    Philip7086
    <3

    We should catch up sometime btw. Find me on Discord.
    Look at this motherfucker and his badge list... I remember the good ole' days of Ladybug Phil. RIP
    Hey Philip we still need to play for the rby cup. I will be on today for like 3 hours more and tomorrow prolly all the day until like 1-2 AM (GMT+2). Lemme know if want to schedule for a certain time.
    Philip7086
    Philip7086
    Sup bro - take the win. GL with the rest.
    Colchonero
    Colchonero
    Uh, i dont have a lot of chances to get something since im only alive in 2 cups, but was u want, thanks i guess :o
    Hey dude! Bw cup. When can you play? I'm gmt +2
    Philip7086
    Philip7086
    lol, i thought i was replying to your VM, but instead i accidentally posted a status update on here. i'm free all day today, tomorrow, or saturday early morning gmt -7.
    Snou
    Snou
    Can u do it like now?
    sup dude, how does sunday night sound to you?
    Bad Ass
    Bad Ass
    ergh i'd really rather do sunday at literally any time, i'm probably gonna be w/ girl saturday up until late and i haven't prepped enough. let me know if u can swing sunday at all.
    Philip7086
    Philip7086
    Maybe Sunday night then per your original request.
    Bad Ass
    Bad Ass
    sorry for being difficult. let's do that.
    hi spl week 5, gmt -8 here. in an ideal world early saturday would be pretty nice, 10-11am but let me kno man
    Philip7086
    Philip7086
    Can you do earlier on Sat? Like 7 or 8 our time?
    roscoe
    roscoe
    8 works, cya then
    Hey man, is there any time I can pick you up today? Got some issues tomorrow so maybe today would be better to play :/
    Gl on gmat studying homie, 750+ is equivalent to your Pokémon skill level so I expect nothing less
    hi, when would you like to play? I'm gmt -5 and available most nights (with the exception of monday-wednesday, also prefer not to do saturday night if that's possible)
    Philip7086
    Philip7086
    let's shoot for thurs, 10pm your time (i might be a little late, but will do my best to make it in time). i'll let you know by wed night if i need more time to kick this jet lag. if that's the case, i should be around most of sunday as well.

    thanks for being understanding!
    crayon pop
    crayon pop
    hey if tomorrow is still okay, can we push it back to 10:30pm? my class ends at exactly 10 and I need some time to get home
    Philip7086
    Philip7086
    that should be okay. thanks!
    Philip7086
    Philip7086
    lol, sup boss. how's life?
    symphonyx64
    Living the dream man. Working full time traveling, cant complain. whats the best way to get in touch with you to catch up??
    Philip7086
    Philip7086
    PM me here i guess? lmao. i don't really log onto IRC anymore...
    Why do you care so much about wcop rules this year? We all know whose gonna win anyway... ^__^
    Philip7086
    Philip7086
    not if y'all get banned for your constant skype calls. i'm just looking out for my homies on east, breh.

    plus, aren't you only still eligible for east because of me? smh, so ungrateful.
    Stone_Cold
    Stone_Cold
    I'm NC. I've always been eligible. And people have made up these random rumors that East Skypes every game and it's a requirement and we're just like what? But we roll with it cause someone has to be the bad guy. Hue

    East the best. #5finalsinarow
    yes
    but he has to win tho :(
    Philip7086
    Philip7086
    Would be so legendary if worms won classic after just entering two cups... We'll see if he can achieve it.
    Hey we should play for the dp cup, when are you free? I'm gmt +2 and I can in my early afternoons and evenings in weekdays
    fran17
    fran17
    Wednesday or friday could work at 12, I'll be on PS in the RU room with the nick fran17 or Niente x Nessuno
    Philip7086
    Philip7086
    Sounds good, I'll try to catch you tomorrow.
    fran17
    fran17
    uhm actually if you can now i'm available, otherwise tomorrow is still good
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…