1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Razza
Last Activity:
Jan 25, 2014
Joined:
Mar 26, 2011
Messages:
454
Trophy Points:
0

Razza

Razza was last seen:
Jan 25, 2014
    1. SMERBECK
      SMERBECK
      Hey so we only have a few days left, what's up? I am available most all of Tues, Wednes, and Thurs this week. Then the deadline hits!
    2. MikeDecIsHere
      MikeDecIsHere
      Hey, thanks for the offer, but a win is a win, and at the end of the day, it's just Pokemon, so I don't really care haha.

      Good luck in the rest! :D
    3. MikeDecIsHere
      MikeDecIsHere
      Hey! The deadline is coming up soon, and I would like to schedule an official time to play. When are you free the next few days?
    4. Delko
      Delko
      We are aware of that picture, don't you like it :o
      I'll add those teams to the index if I have some time (lots of gen 5 ones atm), thanks for informing me ;)
    5. MikeDecIsHere
      MikeDecIsHere
      hey man, we are playing for ST9. When are you free? I am EST by the way.
    6. Intergalactic
      Intergalactic
      No problem. It has started to get borderline boring seeing pretty much the same layout of sun team all the time. The same can be said for rain teams too, actually. Aw, and thank you! It's so nice to hear that people think that about the teams that I post. And don't worry, I have at least two more RMTs planned that I'll be posting in the future.
    7. Intergalactic
      Intergalactic
      This post. It's a great core, creative and definitely effective in this metagame. Good luck if you're planning to make a sun stall team, and thanks for the kind words.
    8. Mysterious Trainer
      Mysterious Trainer
      Hey, I got a problem I think you might know the answer to...
      What's a poor boy to do when he has no love?
    9. GearFlow
    10. GearFlow
      GearFlow
      I swear you are such an asshole, I don't think you understand the level of faggotry coming out of your ass right now. I think it's best if you just shut up and get your head out of your ass.
    11. GearFlow
      GearFlow
      Rofl, "The garbage that come out of my mouth" you said it yourself, that you're a pixel name Razza then what am I, idiot. I swear, you are actually such garbage, I don't even know why you tried out for WCOP, you're so bad.
    12. GearFlow
      GearFlow
      Rofl, if you're going to say bye, say it once and then leave. Also, lol, I highly highly doubt you have the best results in the country, as you are just too dumb. The reason i'm deleting your comments is for you, so people don't laugh at your stupidity, you should be thankful, spolied brat.
    13. GearFlow
      GearFlow
      *Name: GearFlow
      Status: virgin
      Opinion: irrelevant

      *Please go.

      If you're going to say that, at least spell it right, dumbass. Also, you're probably a virgin, so I don't know why you are calling me one :S
    14. GearFlow
      GearFlow
      Hahahaha, that's the dumbest shit I have ever heard lmao.
      Also, nice job on your Sun team with no Steel types.
    15. xtra$hine
      xtra$hine
      lol ur team is exactly like eternals porygon2 sun, nice job noob
    16. GearFlow
      GearFlow
      Rofl, this is a Pokemon site yeah, and you're on it too you idiot. I'm pretty sure you don't have any real life friends, because, you seem like an arrogant prick. Also, you said when people post unnecessary things you call them out, WHAT THE FUCK HAS THAT EVEN GOT TO DO WITH YOU, YOU BLOODY CUNT, I can understand if they were calling you out like I am doing now, but almost everyone I have met on Smogon, has said that you are a (BAN ME PLEASE). So that must mean something about your personality in real life.
    17. GearFlow
      GearFlow
      Razza. Why do you have to fight everyone? It's like you are on these forums just to argue with people, it's fucking sad really. Get a life.
    18. xtra$hine
      xtra$hine
      BY THE WAY, GIGA TOOK THE TEAM FROM ME!! FYI ROFL
    19. xtra$hine
      xtra$hine
      idiot you stole my amoongus jellicent stall and reuinclus team, i seen y
    20. xtra$hine
      xtra$hine
      everyone knows i made that team, i got #1 with it 2 times on PO
    21. xtra$hine
      xtra$hine
      i had no idea you made all your teams.. oh,, nvm
    22. yee
      yee
      You're gonna respond with some fit no matter what I write here.
    23. yee
      yee
      Keep it comin'
    24. yee
      yee
      Why do you want to fight everyone?
    25. yee
      yee
      By "you" I meant general person, not YOU.
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...