aim
Reaction score
15,252

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey friend, when do you wanna play? i'm gmt -7
    aim
    aim
    hey broski. What's good for you? I'm good tomorrow at anytime and Saturday and I guess late late nights i'm gmt -4
    hi you :3
    could we play for ubers stars maybe this weekend?
    aim
    aim
    sure thing!
    Hi, we are opponents to ubers stars
    . When can you play? i'm available in the nights of my country
    My gmt -6
    Hi dude, if you're willing to play right now, visit smogtours, i'll be waiting for you.
    Hey just wanted to say love your vids, keep up the good work!
    aim
    aim
    thanks man appreciate it :]
    :] :] :] :] :] :]

    How about that rematch, with a slightly better matchup? We're playing against each other for UPL! I'm GMT -7. I MIGHT be slightly less active Tuesday and Wednesday, I've got a Science final on Thursday, but after that, it should be easy to find a good time to play against you! :D

    damn I love your videos, this is a weird thing for me .-.
    aim
    aim
    hahaha just meet me in the idm room and we'll see eachother sometime :]
    bt r1. when play. fxd is the acc I reg'd with.
    aim
    aim
    that was you val? :]] not bad lol i'll hit you up on skype
    hey I've been subbed in over Blue J. Try and get on early in the day your time, I'm GMT (and cos of shitty parental controls today I can't really start a battle later than 10:30pm, or 8:30pm sunday)
    aim
    aim
    hey i'm on right now man, i'll be on smogtours if you can play
    Disaster Area
    I have dinner right now will u still be on in an hour? I can try and hurry but I can't guarantee it'll take less than an hour
    So I was just watching your Road to Top 10 UU and I realized something that differs you from other poketubers in a really great way. When somebody makes a... Let's just say 'weird' play, you don't call them dumb or be like "That was stupid", instead you're a good guy and think of all the possibilities as why the opponent did so. And in my opinion, that's really awesome
    Finnyfinfin
    Finnyfinfin
    Because there's no reason to call somebody dumb over a game, since the opponent may not be as good as you.
    aim
    aim
    Haha thanks. i just realize that there are people out there who may be inexperienced and heck maybe i don't know their mindset but i'll try my best to explain it lol
    Hey Joey, can we battle? 3883 4962 2204 IGN Gavin. Whats your FC?
    aim
    aim
    sure :] but i'll give it some other time :J
    GaviGator
    GaviGator
    Ok. Im Gavgar on Showdown. You can find me at The Battle Tower or Frost most times.
    Joey ! Been a long time brother, it's TwiiSteD.
    aim
    aim
    hey man :]
    Prankster.
    Prankster.
    Just seeing this now lol. It's crazy to see how you've grown. You deserve it though. Keep it up brother.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top