PTF
Reaction score
570

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey, matched for PU seeded tour. Can't rlly play weekdays but I'm free this Friday and weekend. lmk when you can play. -5.
    PTF
    PTF
    This is according to Google: What time zone is New South Wales in? Standard Time is 10 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+10).
    PTF
    PTF
    Hey, I'm free today after 5 pm my time and tomorrow and the day after (times not yet confirmed but I will be there). Let me know if you're free.
    Gum
    Gum
    Yeah I’m free then
    hey, we're matched for pu ssnl, when can you play ? im gmt-5 and can't rlly play weekdays. im free this weekend after 3pm saturday and 1pm sunday.
    Gum
    Gum
    my school blocked ps lol, so yh i'll ask for an extension
    Gum
    Gum
    anyway, when can you play next week ? im free all day next friday
    Gum
    Gum
    or I can also play saturday night my time, if ur free
    I've lived in Syd for 2 years and we still haven't hung yet.
    PTF
    PTF
    Also I'm a skinny cunt in need of gym help lol!
    Stallion
    Stallion
    Recently relocated from Bondi Junction --> Chatswood. Where do you train man?
    PTF
    PTF
    Anytime fitness. Usually go to the one in Belfield.
    We are paired for gen6 pu tour. Im gmt+1 and im free at 9-12 (monday-saturday) and almost all day on sunday
    PTF
    PTF
    See you ojn Sunday
    Hey, we're paired for pu 1v1, would Sunday be ok ? I've got loads of work to finish before, and practically no time to play. GMT+1 btw
    Azkul
    Azkul
    Sorry, couldn't be online at that time, the time difference really is crap
    Any other possibility for the week end ?
    PTF
    PTF
    I'm free for the next 2 hours.
    Azkul
    Azkul
    I am too, online on main server
    PU Open, when? I'm gmt -3 and I can only battle on weekends
    Hec
    Hec
    I'm here fren. Lets do it
    Hec
    Hec
    I'm on smogtours as NU DON HEC
    PTF
    PTF
    Hey Hec, Mag will be willing to give us an extension if we schedule a time and not miss it. I am free today right now or in about 5 hours.
    yo, havent seen you on ps for awhile, was wondering if i could make an rmt out of the godsquad you made for pupl. i edited it a bit and got reqs with it and felt like doing something.
    play me soon

    gmt -7 on during the nights for me so just leave a msg w/ when u can play
    Hey bud we have to play for the Ban Happy Tour
    PTF
    PTF
    Hey mate, sounds exciting! I'm usually on most of the day so I'll message you on Showdown, if not, I'll message you here. What do you want to ban?
    RawMelon
    RawMelon
    There is a list of everything banned from the tour on the second post on the first page
    Hey, when u wanna play? Im gmt+1
    PTF
    PTF
    I'm GMT+10. I'll be on all day today.
    Weegah
    Weegah
    Lol are u able to play now?
    Play 5 games with at least 4-1 record and post a screenshot in the thread and you will be approved
    PTF
    PTF
    Will do now!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top