Reaction score
1,521

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hey, we have to fight for OST! I'm GMT +1 and can mostly play in the evening or the weekend. When do you want to play?
    FullLifeGames
    FullLifeGames
    Forgot that the deadline is today ... well I have to work tomorrow and you are not showing up, so I guess I have to request an activity win
    ToF
    you here? I can play now
    FullLifeGames
    FullLifeGames
    Sorry, was going to sleep then and now the deadline is over
    When you wanna play for SPL? I'm gmt-6, and should be available during afternoons during the week after Wednesday or most times during the weekend with some notice, what works for you?
    ToF
    thanks dude, see you tom and good luck
    ToF
    i'm good from now onward, if you want to play soon i'll be idling on smogtours, otherwise we can keep post 7 pm.
    d0nut
    d0nut
    Probably best to stick with around 7 or later at this point since I'll be out for dinner for a bit.
    Hey man, when would you like to play for SPL? My timezone is GMT-5, and I'd prefer the weekends, sometime around morning-afternoon. Let me know what works for you.
    DeepBlueC
    DeepBlueC
    Saturday morning works for me, how about 11 AM EST? Do you happen to live in Georgia? Have fun at the Superbowl.
    ToF
    i don't, going cause my family loves the pats. can we do 10 (works better for me and the flight). thanks
    DeepBlueC
    DeepBlueC
    Yup 10 AM works for me, I'll see you then man!
    hey, when can you play for spl? i'm gmt+8, if at all possible i'd like to try and play on a weekday because my weekend is looking a bit packed, but i understand that might be tough given the time difference. lmk if you have any sort of weekday availability, if that doesn't work then would prob have to be sunday night mine.
    aye man can you delete your post then re-post it so my meme doesn't look awful
    Cased
    i love porygon-z in dpp
    ToF
    welcome back. Alternatively I can edit my post to include yours :)
    Cased
    when do you wanna play for RoAPL? I'll available tomorrow and Sunday after 2pm GMT-3
    ToF
    let's do same time tomorrow evening after 9 pm eastern. sorry again, thanks for flexibility
    HANTSUKI
    HANTSUKI
    huh don't be late, I can't stay up till late night tomorrow
    ToF
    i'm on smogtours now if you can play, ready whenever
    Hi, we're matched for RoAPL. I'm GMT +12 and can play any day this week at 8am or any time after 2pm. On the weekend I'm free outside of stour times. I am not available at all on Monday. Let me know when you'd like to play.
    ToF
    i'm gmt -4, this is gonna be tough given time zones. i'm free weekends mostly (saturday no good, sunday better) and most evenings my time (like 10 - midnight my time).
    Googly
    Googly
    So 10pm Thursday (GMT -4) should work?
    ToF
    yeah that should be fine, just remind me on thursday as i'm coming back from travel for work. thanks man!
    Mann, i post my 2nd activity, i waited your reply but nothing!
    I’m available at 20 pm my time or 24 pm my time (gmt+2)
    decis
    decis
    i'm online on smogon tournaments
    decis
    decis
    waited for 1hr, i have to go to work now.
    I'll try to be online tonight if i can.
    ToF
    i think you deserve activity win if we cant get this done, thanks for patience.
    hey when can u play gsc cup (gmt+2)
    ToF
    Hi, I am gmt -4 and am good at night my time. Or weekend works too, let me know, thanks.
    Ernesloru
    Ernesloru
    ye weekend is fine
    Ernesloru
    Ernesloru
    can you play around st time?
    Yo, you proposed??? Grats bro! I'm getting married this Saturday!

    We old af.
    ToF
    I did this weekend in Paris haha, thanks a lot man. Oh shit that’s awesome, congrats to you and your fiancée! From being bitter ragers on gamefaqs to mature adults, we’ve come a long way my friend
    Philip7086
    Philip7086
    Definitely <3
    hi, dpp cup

    GMT+2, when are u available to play?
    ToF
    I’m gmt -4 and am good at night my time when you might be sleeping...probably weekend then
    Hi dude, how are you?
    Been a while we dont talk!
    Happy to fight you for a Tournament battle!
    I can only play from 10 am gmt +2 to 13.30 am gmt +2, and 12'15 pm to 0.02 am.
    Its impossible for me to play in the evening coz im at work.
    Sunday I wont be on the whole day. This is my discord hellpowna #0851 so we can schedule easier.
    Lets do it asap! See you :)
    ToF
    hey buddy. sent you a request on discord, saturday looks like only day that works for us both tbh. i think when you're on i'm at work and vice versa. have fun lets have a gg :)
    hellpowna
    hellpowna
    Yo man. wanted to remind you that since i wont be available on Sunday the whole day, let's play on Saturday like scheduled. I will be online from 10.00 AM to 13.30 gmt +2. Do not miss it! see you
    ToF
    I should be around, thanks
    When do you wanna play for RoAPL? I'm GMT -3.
    dream
    dream
    Late week nights and weekends tend to work fine for me. Do you have any preferred dates in mind?
    ToF
    No preference man, later in the week best though. Let me know what works for you
    dream
    dream
    How about Friday night at some point? Anywhere during stour on Friday works for me.
    way to show everyone you still got it there pops
    ToF
    Thanks boss - happy I rebounded from that abysmal start. Congrats to your uva boys on the number 1 overall and the acc tourney win!
    august
    august
    ugh watchin them play basketball is like watchin grass grow... glad VT beat them at home this year tho. wouldnt be the worst thing in the world to see UVA take it i guess
    hey dude gmt -8 here hoping for weekend ideally early est sat like 9-10am, let me know though
    ToF
    Sup buddy. GMT -4. Weekend always good for me, Saturday should be fine for me as well and that time slot works for me so let’s go with that for now. If not Sunday same time should be good. Gl homie
    roscoe
    roscoe
    right on dude see you then
    ToF
    sorry man got home late so missed time. open to same time tomorrow or later today, you let me know what works best.
    Nice dpp team vs bluewind ;)
    ToF
    I did not lol, maybe I used some different sets but it’s a good team
    Marshall.Law
    Marshall.Law
    No, that’s definitely my team : I used it during some tours and vs peachy in the st 19 final. I also smammed it these last days on the dpp ladder.
    But no problem!!
    ToF
    Well then credit to you!
    hi, play weekend imo, sat/sun afternoon pref for me (gmt-3)

    lmk xoxo
    ToF
    works, gmt -4, should be simple, gl bro
    Bluewind
    Bluewind
    tomorrow 6pm my time?
    nice wins lately bro, keep at it... ill be in new york in a few weeks if you wanna catch up
    ToF
    Just needed to go back to what works hah. Ooo good stuff yeah let me know a few days before you come up, should catch up
    hey, got subbed in. i'm playing a vgc regional this weekend which involves driving 8 hours on friday and sunday and i'll be busy all day saturday. this is all pretty sudden and i'd like a chance to prep so i'd rather not play today, so my best times would probably be thursday night or a 2 hour window from 9am to 11am friday morning before i leave. let me know your availability asap, i might be able to make something
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top