Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

  • Sorry ik ben nu aan het breeden dus ik kan het target PID niet bekijken nu.
    Ik sla mn shiny spreads altijd op in Excel voor als ik ze gebruiken wil.
    Ik zal van de week nog eens naar Yanma kijken en als ik er niet uit kom stuur ik wel een VM!

    Thanks.
    Hehe.

    Ja, maar ik ben vergeten om te kijken of de Tranquil de Ability en Gender had van mn Target Frame >.<. Ik kon alleen aan de stats zien dat ik mn Timer0 had gehit.
    Kiebin, if nobody's suggested it yet, why don't you do a 31/31/31/x/31/31 Jolly Miltank in a Love Ball. Either Scrappy or Thick Fat works here :)
    Dat niet, maar PikaTimer werkte wel! Heel vreemd. Als ik bij EonTimer en PikaTimer exact dezelfde waardes invoer, krijg ik toch twee verschillende timers.

    Met PikaTimer eerst geprobeerd, zat direct op de goede second, toen delay aangepast en daarna had ik mn ID. 24242 :p

    Ga straks Bold HP Fire Ability 0 Porygon vangen, denk ook Giratina en Cresselia :)
    Weet jij trouwens hoe dat zit met die timer? Mijn target sec is 50 en ik kom steeds op 51 :')

    Heb ook al met pikatimer geprobeerd, een seconde van de eerste timer afgehaald, kwam ik ineens op 48 XD
    There's some serious shit going wrong here haha. Beetje raar, vraag me af hoe dat zo ineens komt. Ze doen toch niks met dat programma? En het spel verandert toch ook niet zo van het ene moment op het ander?
    Oh das een goed plan kerel! Thanks ^^ Heb 8.31 nog op mn pc staan voor 4th gen eggabuse haha
    Yoo dude, ik ben bezig met ID/SID abuse. Alleen als ik de ID die ik heb gekregen invoer loopt mn Pandora's Box vast :') What to do?
    Yoo, wat bedoel je met shiny Pokéradar spread? Met die Pokéradar ben ik echt super slecht haha xD dat is toch ook met dat Chainen of niet?
    Zonde man, denk dat als je het weer oppakt dat het je zo weer lukt. T is zo simpel :D
    Haha ja herkenbaar :P Toch wel leuk nog een bekende naam terug te zien hier, nog ergens voor bezig of gewoon net als ik doelloos abusen? xD
    Sup duuuuuude! Zag toevallig je naam voorbij komen in 5th gen RNG thread, speel je weer? ^^
    Joah :P Heb White2 gekocht en uitgespeeld, heb een DSi waarmee ik weer op internet kan, en nu een team aan het RNG abusen voor een toernooi op Pokémon Global Link komende vrijdag
    Hehe, maar volgens mij kreeg jij nog een Rash DW Carvanha van me, maar die zul je vast al wel hebben. Ja ik heb ook die connector, alleen mijn laatste XP pc moest zo nodig 7 op komen te staan >_>
    Oh nevermind, ik ga een DSi halen, die kan wel met een WPA router verbonden worden. :P Geen gezeik meer met die Wi-Fi usb shit
    Hey kerel, hoe ruil jij eigenlijk? Heb je een router waarop je kunt inloggen? Of een pc met Windows XP zodat je de usb connector kan gebruiken? Zit de hele tijd al te klooien met die usb stick op mn Windows 7 pc, maar wil niet echt lukken :P En die router is ook niet alles >_> Denk je dat het zin heeft om een andere router te kopen?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top