Tomahawk
Reaction score
4,976

Profile posts Latest activity Postings About

• In principe zijn er ng twee dingen die aan mijn team aangepast moeten worden: lees hiervoor de laatste post in mijn thread: http://www.smogon.com/forums/showthread.php?p=3921911#post3921911
    Als je meer advies hebt is dit welkom. Als je druk bent met leren etc. begrijp ik dit ook. Ik heb nl ook niet altijd tijd om hiermee bezig te zijn, eigenlijk alleen in het weekend en vakanties, doordeweeks een stuk minder.

Weet jij trouwens hoe je bij de hide tag de tekst op de puntjes achter de show kunt krijgen. Ik was hiermee nl aan het worstelen en het wou ng niet egt lukken. Zie hiervoor ook de link die ik stuurde hierboven.
    Je kan mij altijd ng vragen stellen hoe het zit met studeren aan TU enzo en over je examenjaar :) Ik ga er nu vandoor dus spreek je wel een andere keer. Iig succes met je SE's!
    Ja dat kan ook idd. Maar met ov is ook niet slecht. Hangt er vanaf hoe ver je van de uni woont.
    okee maar je kan altijd naar open dagen gaan enzo. Had ik vorig jaar ook gedaan, hielp echt trouwens. Maar je moet gwn studeren wat je leuk vind. Aan welke uni wou je dn studeren of weet je het ng niet. Het nadeel van TU is dat er maar 3 zijn dus dat je grote kans hebt dat je een flink stuk moet reizen.
    Okee goed dat je een klas hebt overgeslagen en ook ng VWO doet!
    De TU is wel wat zwaarder dan middelbare school, niveau ligt hoger etc. Ik was met hoge cijfers geslaagd voor natuurkunde en wiskunde maar je moet op de TU echt opletten tijdens de colleges want sommigen zijn vrij pittig te volgen. Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je moet er gwn rekening mee houden dat je je huiswerk moet maken en de meeste colleges volgt. Het is aan de andere kant ook relaxter want je bent niet verplicht om alle colleges te volgen dus als je bijvoorbeeld te laat bent of niet komt wordt dat niet geregistreerd. Aan welke opleiding zit je te denken btw en welke TU zou je kiezen als je er eentje moet kiezen?
    Heb je een klas overgeslagen dn want je bent pas 16. IK zit nu op de TU Delft. Op VWO had ik NG met Wiskunde B, Duits en Aardrijkskunde en Natuurkunde.
    okee suc6 met je SE's. Ik zat trouwens vorig jaar in mijn examenjaar. Na de derde SE week (maart dus) wordt het egt ongelofelijk rustig, geen HW meer enzo alleen ng maar examens oefenen.
    Fijn dat je vakantie leuk was! In welk jaar zit je dan, in het examenjaar of niet? Ik heb over twee weken pas tentamens en over 1 week vakantie dus dat betekent 'vakantie'.
    Ok,I'm GMT +0,so it will easy.I can play tomorrow in the morning,or in the afternoon.Choose an hour.
    well we only had weekdays to get it done and i'm at school during the day. also, in the end, i didn't really take any of your suggestions lol. i still appreciate the rate tho.
    thanks man, i wanted this name for a long time since i have this name on every other forum and irc.
    yo i have a team i want to try (bw ou)...hop on the french time serv if youve got time
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back