Smogon's Official Ladder Tournament IX - Cycle 4 Signups

Status
Not open for further replies.
Forum name: Starmind
Cycle 4 Alt: LT94JE Starmind
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
  • Like
Reactions: XKH
Forum name: yovan33321
Cycle 4 Alt: LT94JE 33321
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 

Vileman

Actually a Nice Fella
is a Tournament Director Alumnusis a Forum Moderator Alumnusis a Tiering Contributor Alumnusis a Former Old Generation Tournament Circuit Champion
UPL Champion
Forum name: Vileman
Cycle 4 Alt: LT94JE Vileman
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: no
 

waffle surfer

Banned deucer.
Forum name: waffle surfer
Cycle 4 Alt: LT94JE wafflesurf
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum name: Violet Riachu
Cycle 4 Alt: LT94JE Raichu
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum name: jabberjaw888
Cycle 4 Alt: LT94JEJabberjaw888
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum name: CaptainEikichi
Cycle 4 Alt: LT94JE Eikichi
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Top