1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Ever find yourself missing out on the latest Smogon articles? We've now got a subscription service, so the newest articles (of your choice) are delivered right to your inbox! Check it out here.
Del Rio
Last Activity:
Jun 26, 2016 at 9:36 AM
Joined:
May 12, 2009
Messages:
914
Trophy Points:
0

Following 2

Followers 2

Gender:
Male
Birthday:
August 13
Location:
swag city

Del Rio

Male, from swag city

bryce harper for prez Apr 6, 2016

Del Rio was last seen:
Jun 26, 2016 at 9:36 AM
    1. Melle2402
      Melle2402
      Hey, we are paired for the stadium tour. Im gmt +2, when are u free?
      1. Del Rio
        Del Rio
        You got the wrong guy bruh
        May 7, 2016
    2. Del Rio
      Del Rio
      bryce harper for prez
    3. WaterBomb
      WaterBomb
      bahahaha your sig now I love it
      1. Del Rio
        Del Rio
        glad someone noticed :]
        Mar 19, 2016
      2. ButteredToast
        ButteredToast
        Was about to make a comment about when it changed! hahaha
        Mar 20, 2016
    4. Del Rio
      Del Rio
      the chase is better than the catch
    5. Stallion
      Stallion
      I hated being next to you in that draft. Still ended up with a pretty good team though
      1. Del Rio
        Del Rio
        Yeah we sniped each other something fierce haha. Love my team albeit a little light on power. Also I'm stoked af everyone showed up to the draft.
        Mar 12, 2016
      2. Stallion
        Stallion
        I kind of wish I didn't miss a lot of my late pitching targets, so I have more hitting than I kind of bargained for. Pretty happy with my team as a whole though.
        Mar 13, 2016
    6. Stallion
      Stallion
      You are so lucky Bell got hurt, and I'm so lucky I kept DeAngelo as a handcuff
      1. Del Rio
        Del Rio
        Depending on what Olsen does it might not even have mattered

        But yeah that's a tough loss, guess the FF gods don't want either of us winning League B this year
        Nov 1, 2015
    7. Stallion
      Stallion
      Your commissioner offered me the following deals in our dynasty:

      DeRozan for Monroe (when I need SG's who can actually shoot)
      Gortat and George Hill for Karl Anthony-Towns (not a bad deal in a redraft, but IN A DYNASTY NO FUCKING WAY).

      Did he win this league by trade raping the weak players?
      1. View previous comments...
      2. Del Rio
        Del Rio
        Why can't I start a TE in my flex in League B? I know TEs tend to be weaker options compared to backs/WRS but with Brown possibly out Barnidge is my best option...
        Oct 29, 2015
      3. Del Rio
        Del Rio
        I would trade him or Olsen but half the league is inactive and the other half doesn't want to pay anything of value for a good TE
        Oct 29, 2015
      4. Stallion
        Stallion
        Oh so you took over a random roster too?

        And yeah it frustrates me too. Not in this league but in league B where I have Barnidge/Olsen or another league where I have Eifert/Bennett
        Oct 29, 2015
    8. Stallion
      Stallion
      I actually ended up with a really good team, aside from accidentally punting assists (feel free to trade with me). I reckon we both have top 4 squads this year
      1. Del Rio
        Del Rio
        that's not saying much, the pool in our hoops league is weakening whereas our baseball league is getting stronger IMO. it's gonna be the usual 4 in contention but I hope I'm wrong. anyway, Gobert + Hassanity for two last rounders allowed me to put together a strong draft for even my discriminative tastes and I'm pretty much expecting to repeat at this point, tho anything can happen in H2H
        Oct 25, 2015
    9. Stallion
      Stallion
      I somehow got Towns with the third waiver priority. The reign of Stallion begins now.
      1. View previous comments...
      2. Del Rio
        Del Rio
        but yeah fuck you
        Oct 22, 2015
      3. Stallion
        Stallion
        My team is already stacked (they must've only finished 8th cause of 4 season ending injuries), the only other player who I deemed droppable was Ben McLemore but obviously I didn't have enough waiver priority to grab McCollum/Russell. Would have gone harder after Leonard but my team is embarrassingly stacked bigs wise. Just need more sgs. The league owner tried to deal me DeMar DeRozan for Faried, I can't stand the former.
        Oct 22, 2015
      4. Del Rio
        Del Rio
        Speaking of, dude offered me COnley for Millsap. I countered Conley for Hassanity. He said he'd think about it, then counters DeRozan for Hassanity

        srs? DeRozan is ok, but has had 5 years to develop a 3 pt shot and is looking more and more like Maggette Jr. which is fine for the Raps I guess, but not for fantasy. I need 3s from my SGs
        Oct 22, 2015
    10. Stallion
      Stallion
      All these people favoring the Ravens don't realize Aiken is our number two....our d looks good but I'm worried about the passing game
      1. Del Rio
        Del Rio
        yeah, it sucks Breshad is injured and apparently Maxx can't even beat out Crockett Gillmore... Trestman will have to get creative with what he's got, which he definitely can
        Sep 9, 2015
      2. Del Rio
        Del Rio
        Hope Forsett is up to task because he might honestly lead the league in touches
        Sep 9, 2015
    11. Del Rio
      Del Rio
      no more tears
    12. WaterBomb
      WaterBomb
      I could watch your sig over and over haha
      1. WaterBomb
        WaterBomb
        your avatar can burn though >=(
        Jul 8, 2015
    13. ButteredToast
      ButteredToast
      Trade me Strassbitch now please, since you blew it the last time I offered.
      1. View previous comments...
      2. ButteredToast
        ButteredToast
        That's acceptable. I am very confident is Strassburg becoming elite again, so I just wanted to try one last time now that his value is low again with the injury.
        Jul 6, 2015
      3. ButteredToast
        ButteredToast
        I will let it go. But thanks for entertaining me. n__n
        Jul 6, 2015
      4. Del Rio
        Del Rio
        I think he can return to form too, just needs to get some cream and lozenges and man the fuck up
        Jul 6, 2015
    14. ButteredToast
      ButteredToast
      Trade me Strasbitch.
      1. View previous comments...
      2. Del Rio
        Del Rio
        Is Kinsler an acceptable 2B for you or are you looking for better?
        Jun 28, 2015
      3. ButteredToast
        ButteredToast
        He's cool I guess but I'm not going to break the bank for him. DJ is fine enough for my purposes. But if he is in a Stras deal... I might be more inclined to pay something.
        Jun 28, 2015
      4. Del Rio
        Del Rio
        yeah I'm not looking for much for him, maybe for Heyward?
        Jun 28, 2015
    15. Stallion
      Stallion
      Carlos Martinez for one of my outfielders? Propose a trade :)
      1. Del Rio
        Del Rio
        Meh, whole point of trading A-Rod was so that I don't have good hitters on my bench. May be down for packaging one of my lesser OFs + SP for someone like Puig? Idk
        Jun 15, 2015
    16. Del Rio
      Del Rio
      just 'bout that action boss
    17. WaterBomb
      WaterBomb
      Never got a chance to congratulate you on making the next round. Despite my obvious hatred of you guys I do respect the team and organization, and I wish you luck in the next round :)
      1. WaterBomb
        WaterBomb
        except I hate your avatar lol
        Jan 6, 2015
    18. WaterBomb
      WaterBomb
      damn, I even used the expensive worms too...
    19. WaterBomb
      WaterBomb
      <3
      See y'all next weekend!
      1. Del Rio
        Del Rio
        not gonna say I'm rooting for Pittsburgh tonight, but yeah... Ravens vs Steelers... make that shit happen
        Dec 28, 2014
    20. Stallion
      Stallion
      You jelly of my keepers? I could feasibly have the league leaders in blocks, 3's, steals and assists and only have to give up a 2nd, a 4th and a 7th round pick to do it :D
      1. Del Rio
        Del Rio
        I was jelly af last year, but yeah you're solid even without Love. I just need Oladipo to take that next step for me. Investing a 6th rounder in him isn't bad considering all the upside he has
        Oct 23, 2014
      2. Stallion
        Stallion
        Oladipo will take a big step imo
        Oct 23, 2014
    21. EyeDentist
      EyeDentist
      Happy birthday!
    22. some hero
      some hero
      I barely saw the comment you left in my wall. It's very odd how these comments work, I have to go to your profile to respond??? Makes no sense. And yes they are based on Eheros... and you know what I just now realized, you have the picture of a yugioh card. like just now did I notice it was from yugioh. <_<
      1. Del Rio
        Del Rio
        there's is a "comment" feature lol. but yeah, dark paladin for the fucking win
        Feb 15, 2014
    23. Ezio
    24. Ezio
    25. Ezio
      Ezio
      touché
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    August 13
    Location:
    swag city
    Favorite Pokémon:
    Kuriboh
    My Characteristic:
    Strong willed
  • Loading...