Recent content by chocolate-kipp

  1. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    someone already brought up that Smoldeer and Vulcelk look very similar, but i have an idea on how to "smallify" Smoldeer 1) make the antlers on Smoldeer look like they've just broken the skin? ie they're still just little stubs 2) make the shoulder flames more of little bitty embers or something...
  2. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    i was gonna do WSC so i passed by Woobat and Cottonee and thought "hey these are pretty useless pokemon AND THEY LOOK ALIKE" so i changed my mind and made a disguise instead also to todris: I think it's a good concept, but maybe change the positions of the arms so the back one is higher in...
  3. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    THX U GAIZ 4 DISIN MA FAKMON:'( no but seriously lol it hardly looked like a condom the second design does actually look better though imo and I have nothing to show right now whoops
  4. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    possible WSC entry Wormadam-trash disguised as Chansey I don't know what else to do with it and I'm not really satisfied with it (shading hrrrr) but I figured it isn't too awful to not post in here at least.
  5. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    This was just gonna be a disguise of Cleffa as Magnemite for WSC (which I later learned wouldn't work, since it has to be a Steel-type as anything else lol), but it ended up just turning into a simple fusion since I need to practice those. So, uh, here's a Cleffemite or something. The top head...
  6. Art for Articles

    Could I reserve 5th Gen OU Threat List? I'm probably just gonna do something really simple though lol.
  7. What is your favorite Harry Potter book?

    as if anyone actually read the books
  8. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    I think that should go in the avatar/banner/signature/whatever it is thread since you didn't make your own spritework, just put pre-made sprites on a background with (non-pixel art) decorations. On another note, I tried making some sprites for the Skitty and Spinda dexes, and to put it simply...
  9. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    Yeah, I meant idea for a different dex. I might try a few for Spinda and a few for Skitty or something and whichever one is easier I'll go for since I'm still a noob spriter lol. Artifloono is also really fun to say so woooo for me. Zorulpix looks really cool. Maybe for the aura try a grayish...
  10. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    I think elcheeso is my favorite spriter simply because of all of those Drifloon, but why is there a missing spot between Bearfloon and Artifloono? I assume that was intentional but I dunno. Also the Entei 'floon has red eyes, dunno if that was intentional either lol. I should probably start a...
  11. WSC Week 14 / Week 0 Poll~D.o.t.M:It all ends

    MO: Master Win MH: Romeert That bird is looking totally badass by the way, I love the colors.
  12. Amy Winehouse, dead at 27 years old

    this sums it up pretty well imo
  13. Week 12 Poll~Home On the Range

    MO: Todris052 MH: Ice-cold Claws insert additional comments that I probably will not ever put here.
  14. Smeargle's Studio General Thread: Spriting and Banners go here!

    as long as they're not in it for sex SURE IT DOES That Venusaur is probably my favorite, and I like the Muk but I think it'd be a bit better if the tongue were a light grayish green with cuts on it and blood spilling out the mouth maybe. I think I'll have a go at zombie Sableye in a few as...
  15. Life is Like a Box of Chocolates

    lol Fate drew Alch an Elgyem so I'm not sure I'm gonna finish mine but here's some other stuff wip rainy Castform painting wip Budew which will eventually have perfectly neat and thin lines hopefully I think I'm just gonna go a really simple route with coloring lol Eviolite Chansey lol idk...
Top