EonX
Reaction score
3,119

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hi EonX- ^-^ You have been paired up with me as my RU tutor :o So can you explain to me what we need to do next?
    Arkian
    Arkian
    Nvm, I found out lol :P Anyways, can you please decide when we should meet up? Im GMT -5 and am available on weekdays from 3:30 pm to 6:00 pm
    Arkian
    Arkian
    Hi again, I would really like to get started on this, so please contact me and tell me when we can meet asap :)
    You know what we're paired up for :P

    Regardless, I'm available weekday afternoons after 7 PM, gmt-5 (really dont want to do it today, my computer is acting up) When do you want to fight?
    EonX
    EonX
    Well, I have work tomorrow night and Tuesday night, so the earliest I can do it at night would be Wednesday. I'll be available before 1 PM both Monday and Tuesday. (I think we're in the same time zone
    Swamp-Rocket
    I just remembered I got Cross Country regionals on Wednesday >_> you free on Thursday?
    EonX
    EonX
    Yeah. Basically all day on Thursday.
    Hi, you're my tutor for RU this round.
    EonX
    EonX
    Sorry I'm so late getting to this. Been under the weather a fair bit the last few days. Let me know when you're available over the weekend so we can hopefully get a session or two in.
    RotomPoison
    RotomPoison
    I'll be free almost anytime really, just had surgery so I can't go anywhere. Just send me a message either here, on Showdown, or skype when you're free.
    Hey, I changed up rampy. Mixed set should probs be first but i'm leaving that up to QC. so yeah.
    For your manectric analysis, 'on' in the first sentence should be 'of':
    'RU is not short OF electric-types'
    EonX
    EonX
    Yeah, fixed it. Sorry I missed it the first time and thanks for the amcheck on Omastar too.
    Kingler
    Kingler
    You're welcome!
    Until further qc discussion, I should do nothing to Rampardos, right?
    EonX
    EonX
    Right. Sorry about being so late getting to this. I informed all of the QC members of the set I posted a few days before I posted it in the Rampardos thread, so they should hopefully be able to comment on it one way or the other very soon.
    Kingler
    Kingler
    ok thanks
    Hey this might not warrant a mention on your Omastar analysis, but Scolipede and Ferroseed probably warrant a mention in Smash set's AC since they can handle Grass-types pretty decently, and Scolipede has good offensive and defensive synergy while Ferroseed can spread T-Wave which Oma really likes since it's still kinda slow regardless.
    Are you a ScraftyIsTheBest alt?
    EonX
    EonX
    Nope. I'm the one and only me.
    Psylink
    Psylink
    That must be why you had that old custom title lol
    Can you go on irc now? There are a few things that should be said, and by VM it's a bit too long
    In the OP of RU Battle of the Week, for the first week you say that august won 3-0 against Nails, which isn't true, as Nails won the second game.
    I hate to be a bother but my first analysis has been sitting there a while and you said you would QC it after only a few more battles but that was like a week ago. I'm hoping after one QC check other people will too...
    EonX
    EonX
    Haha, nbd. Actually just looked through the forum and overlooked it. Been busy the past week with a major QC project, but I'll QC the set in a bit
    Yo, I got on at about 1:00 your time (I think) but never saw you. I am available later today and tomorrow from around 7:00 PST (9:00 CST) to 1:00 PST, 3:00 your time. Message me what times work best for you during the week if you aren't available this weekend.
    hey, we're opponents for the RU RMT Tournament. I'm GMT -5 and am usually on #doubles, #neverused and/or #pokemon. When do you wanna get this done?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top