wowgek7
Reaction score
217

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hmm... So much hate dood. Its just pokemon.
    What happens in the past stays in the past brother man...
    Life's too short to hold grudges
    Ik heb Mekkah maar een pm gestuurd om eens te kijken naar hoe jij je gedraagt met de VM die je naar ~30 mensen gestuurd hebt. Ik heb overigens geen warn gekregen (Kiria wel) omdat jij degene bent die de hele torie begonnen is, niet ik.
    Sorry to hear, but at the same time I have to feel bad for Eppie after hearing his pokes got stolen even if he "deserves" it.
    Hmm...
    I kinda get it, but can you link me to your coversation with him?
    Just go to his profile and above the text box there is a link to your conversation
    if that's true shouldn't you try to do something about that? Or I'm guessing you already did...
    It's been taken care of. Now this goes for everyone: if you can't VM/PM/post without provoking or insulting one another, then don't do so at all.
    En als nog reageer je weer op mij terwijl jij niet wilt dat ik nog op jou reageer. Oké, ik ben geraporteerd. Dus? Ja, dat had je me al verteld, maar je hebt geen bewijs, dus ik geloof je niet. Nogmaals, het was trash. En wat deden we ook alweer met trash? Juist ja, weggooien. Dat typen van jou irriteerd mij. Als ik me ergens aan irriteer, dan zeg ik dat.
    Okay, I'm not exactly sure how he "stole" your pokemon, but why don't you do something about it?
    Daar kwam het wel op neer. Ik zou jou ook uitschelden als ik hem was. Dat wil ik nu al zelfs bijna willen doen, maar ik heb daar niet echt een reden voor. En dat hij dat bij jou doet betekend niet dat hij dat bij iedereen doet wat jij dus wel beweerd. Pics or it didn't happen. Ken je dat? En als je een plaatje hebt van je eigen PM dan kan ik alleen maar dit op antwoorden: Nice. Oh, nou, sorry hoor meneer de Ik-Care-Super-Veel-Om-Mijn-Linoone *Huil*. Hoezo ik doe niet normaal? Jij bent degene die tegen iedereen zegt dat hij jou trash Pokémon gestolen heeft. Leer jij nou ook eens normaal typen, je hebt toch niks beters te doen.

    Maar goed, ik houd op als jij mij geen VM meer terug stuurt.
    Wil je zeggen dat jij hem beter kent dan ik? Lol. Jij liegt daar gewoon over, omdat jij zo zielig bent. Dat is wel een erg veilig antwoord, eh? Zal ik ook zeggen als ik er over gelogen had. Het was gewoon trash, omdat het zo verdomme slecht was. Wat moet je met slechte Pokémon? Wow, binnen een dag zijn ze level 100. Steek je er nou echt zoveel waarde aan? Ohw, ja, zal ik ook doen als ik verder geen vrienden had, sorry. Hoe kan één Pokémon nou belangrijk zijn, lol?
    Hij wilde jou TRASH gebruiken als breed parent. Heel normaal, doe ik ook. Vertel mij eens tegen wie hij liegt en wie hij bedriegd. Ik heb hem trouwens ook nooit iemand zien beledigen die niet kan RNGen. Als je mij één voorbeeld kan geven, dan krijg jij van mij een koekje. Kinderachtige jongetjes houden van koekjes, toch? Ik zeur niet. Ik zeg alleen de waarheid. Iets wat jij blijkbaar niet kan en er ook nog eens niet tegen kan. Ooeeh, raporteren. Nu word ik bang.

    Gebruik trouwens punten in die vage teksten die jij typt. ik kon het nauwlijks begrijpen. Iedereen moet dit ook steeds maar herhalen. Ben je nou echt een klein kind die steeds herhaald moet worden?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top